خبرگزاری کار ایران

محمودزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

وزیر کشور عملکرد خوبی در حوزه امنیت کشور نداشته است/ خلاءها باید پوشش داده شده و راه سوءاستفاده دشمن بسته شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۸۷۲

نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: انتظار ما این است که دستگاه‌های امنیتی، خلاءهایی که ظرف یکی دو سال گذشته وجود داشته را به دقت شناسایی کرده و پوشش دهند و اجازه ندهند که دشمن بیش از این به مردم بی گناه لطمه وارد کند.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص اتفاقات امنیتی که طی دو سال اخیر در کشور رقم خورده از جمله حمله به حرم شاهچراغ و بمب‌گذاری اخیر در مسیر گلزار شهدای کرمان، گفت: در رابطه با بحث عملکرد دستگاه‌های امنیتی به ویژه در استان‌هایی که اتفاقات و حوادث امنیتی در آن‌ها روی داده مانند کرمان این دستگاه‌ها می‌توانستند بهتر عمل کنند؛ ما در این دو سال شاهد اقدامات ضدامنیتی بودیم که توسط دشمنان و بیگانگان در کشور انجام شده است و این نشان می‌دهد که عملکرد دستگاه‌های امنیتی در پیشگیری از این جنایات که در کشور صورت گرفته علی‌الخصوص بحث کرمان، عملکرد قابل دفاعی نیست.

وی ادامه داد: خب زمانی که ما در تدارک برگزاری مراسمی با این میزان اهمیت هستیم، طبیعتا موقعیت نیازمند این است که ضریب امنیتی منطقه را بالاتر ببرند و اجازه ندهند که دشمنان از این شرایط استفاده کنند و به کشور صدمه وارد کنند. قطعا دستگاه‌های نظارتی این مسائل امنیتی را بررسی خواهند کرد و آسیب شناسی می‌کنند تا دیگر شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس عنوان کرد: شما تصاویر شهدای کرمان را ببینید، واقعا فاجعه غم انگیزی بود از کودکان خردسال تا دانش آموز و زن و مرد افراد در سنین مختلف در این جنایت به شهادت رسیدند و خانواده‌های زیادی عزیزان خود را از دست دادند و همه مردم ایران در این حادثه عزادار و دلسوخته شدند.

وی افزود: انتظار ما این است که دستگاه‌های امنیتی این خلاءهایی که ظرف یکی دو سال گذشته وجود داشته را به دقت شناسایی کرده و پوشش دهند و اجازه ندهند که دشمن بیش از این به مردم بی‌گناه لطمه وارد کند.

محمودزاده با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در چنین جنایتی، گفت: قطعا در شرایطی که ما در دنیا داریم، علی‌الخصوص بعد از خدشه و آسیب جدی‌ای که به رژیم غاصب صهیونیستی در دو منظر نظامی و حیثیتی وارد شد، این‌ها هرچقدر هم بخواهند با کشتار مردم بی‌گناه برای خود حیثیت بخرند، شرایط بدتر می‌شود و هر روز که شرایط این رژیم بدتر می‌شود، طبیعتا آن‌ها به دنبال این خواهند رفت که چنین ضربه‌ای را با انجام عملیات‌های ایذایی جبران کنند.

وی ادامه داد: این رژیم جنایتکار هم بحث بمب‌گذاری، هم ترور و هم راه‌های دیگر را دنبال می‌کند تا بتواند در دنیا برای خود آبرویی دست و پا کند، به همین خاطر دستگاه‌های امنیتی باید هوشیارتر باشند تا فضا به دشمن داده نشود تا بتواند چنین اقداماتی دنبال شود.

نماینده مردم مهاباد ابراز داشت: بیشتر مسئولیت‌ها در اینجا به وزارت کشور بازمی‌گردد چون وزارت کشور مسئول امنیت کشور محسوب می‌شود و وزیر کشور رئیس شورای امنیت کشور است؛ اما آقای وحیدی علیرغم اینکه خودش هم نظامی بوده و باید بهتر از این‌ها به امور امنیتی در کشور مسلط باشد، تاکنون چنین نبوده است.

وی تصریح کرد: انتظار ما این است که ایشان بهتر عمل کند، به نظر من ایشان عملکرد خوبی در این زمینه نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز