خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

تولید قدرت توسط جوانان نخبه از افتخارات ارتش است/ تحرک ‌‌پذیری بالا، نشان از پویایی روزافزون نیروی زمینی ارتش دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۸۶۲

امیر سرتیپ نعمتی گفت: مواردی همچون تولید قدرت توسط جوانان برومند و نخبه و نیز کسب رتبه‌های برتر و افتخارآفرینی در رسته‌های تخصصی متعدد و مختلف از جمله پزشکی از افتخارات ارتش کشورمان است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار با کارکنان بیمارستان پیامبر اعظم(ص) زاهدان در خصوص راهکار ارتقای بهره‌وری بیمارستان‌ها در سطح نیروی زمینی ارتش گفت: یکی از راهکارهای افزایش بهره‌وری، برخورد مناسب و شایسته‌ با بیماران و همراهان آنان است؛ چراکه این برخورد شایسته باعث می‌شود که بیماران مجدداً به آن بیمارستان مراجعه کرده و در همین راستا، شعار «ارتش فدای ملت» نیز به معنای واقعی کلمه محقق می‌شود.

 

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن برشمردن افتخارات این نیرو اظهار کرد: مواردی همچون تولید قدرت توسط جوانان برومند و نخبه و نیز کسب رتبه‌های برتر و افتخارآفرینی در رسته‌های تخصصی متعدد و مختلف از جمله پزشکی از افتخارات ارتش کشورمان است.

وی با اشاره به قدرت نیروی زمینی ارتش در تولید تجهیزات و بهینه‌سازی‌ آن‌ها بیان‌کرد: تمامی ادوات و تجهیزات مورد نیاز ارتش، با دستان توانمند و پر تلاش فرزندان و نخبگان و تلاش شبانه‌روزی مهندسان و دانشمندان داخلی این مرز و بوم طراحی، تولید، بازسازی و بهینه‌سازی می‌شوند.

امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه پیشرفت هر سازمانی مرهون کار جهادی و انقلابی نیروهای انسانی است، گفت: نیروی انسانی کارآمد، متعهد و متخصص سرمایه ارزنده هر سازمانی را تشکیل می‌دهد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان با اشاره به قدرت تحرک‌پذیری این نیرو خاطر نشان‌کرد: به دلیل تحرک‌‌پذیری بالا، به مدت فقط چند روز توان جابجایی چندین تیپ و لشکر را در سراسر کشورداریم؛ این در حالی است که در گذشته، همین کار به چندین هفته زمان نیاز داشت. این موضوع نشان از پویایی روزافزون و به‌روزآوری سریع نیروی زمینی ارتش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز