خبرگزاری کار ایران

زارع خبر داد:

مصوبه کمیسیون تلفیق برای برقراری فوق‌العاده خاص گروه‌های شغلی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۲۹۶

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ جزئیات مصوبات این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، رحیم زارع با تشریح جزئیات جلسه عصر امروز دوشنبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، گفت: کمیسیون تلفیق در جلسه عصر امروز مواد ارجاعی از صحن علنی را مورد بررسی قرار داد.

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین کمیسیون به سازمان امور مالیاتی اجازه داد به پرونده های مالیاتی اشخاص حقوقی که در سنوات گذشته رسیدگی نشده بود ومسئله ایجاد کرده بود، رسیدگی کند تا وضعیت مالیات آنها تعیین تکلیف شود.

ویس با بیان اینکه کمیسیون در ادامه به موضوع افزایش حقوق‌ها گروه‌های شغلی در بودجه سال آینده پرداخت، اظهار داشت: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق و براساس توافق با رئیس سازمان برنامه و بودجه، مقرر شد فوق العاده خاص به همه گروه‌های شغلی که تاکنون فوق العاده خاص دریافت نکردند، پرداخت خواهد شود. به موجب این مصوبه، عدالت در افزایش حقوق همه گروه های شغلی در بودجه، مدنظر قرار خواهد گرفت و بر این اساس معلمان، کارمندان وزارت ورزش و جوانان، همچنین کارمندان وزارت رفاه و سایر گروه های شغلی که تاکنون فوق العاده خاص دریافت نکرده اند، مشمول این مصوبه خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز