خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

صباغیان: معلمان طرح حمایتی ۳ تا ۴ ماه حقوق نگرفته‌اند/ منظور: مطالبات آنان در روزهای آینده تسویه خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۸۲۰

نماینده مردم مهریز در مجلس در تذکری انتقاد کرد که معلمان طرح حمایتی ۳ تا ۴ ماه حقوق نگرفته‌اند و رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به ایشان تأکید کرد که تأمین منابع در حال انجام است و در روزهای آینده پرداخت‌ها شروع می‌شود و مطالبات آنان تسویه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه ۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد از اینکه معلمان حمایت ۳ تا ۴ ماه حقوق نگرفته‌اند، گفت: متأسفانه فکر می‌کنم این افراد بردگانی هستند که باید بردگی کنند و این افراد حتی به آموزش و پرورش مراجعه کردند اما به آنها گفتند مجانی باید کار کنید و ما پولی نداریم پرداخت کنیم.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس ادامه داد: تقاضا داریم صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش وضعیت این افراد را تعیین تکلیف و حق آنها را استیفا کند؛ اگر به ما نمایندگان سه ماه حقوق ندهند، چه اتفاقی می‌افتد. این افراد جزء ملت ایران هستند و باید در اسرع وقت وضعیت آنها تعیین تکلیف شود.

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد وضعیت معلمان طرح حمایتی گفت: این افراد در ابتدای امسال بدون فرآیند جذب به کارگیری شدند و پرداخت‌ها هم اندکی با تأخیر مواجه شده و علت آن است که آموزش و پرورش باید اطلاعات آنها را احصاء و به ما گزارش می‌داد.

وی ادامه داد: هفته گذشته در جلسه‌ای با سازمان اداری و استخدامی موارد را شناسایی کردیم و مشخص شد حدود ۲۶ هزار نفر نیروی خرید خدمتی به کارگیری شدند که بار مالی جذب آنان ۲۷۰ میلیارد تومان است؛ تأمین منابع در حال انجام است و در روزهای آینده پرداخت‌ها شروع می‌شود و مطالبات آنان تسویه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز