خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام بهمن:

مشارکت پرشور در انتخابات مهمترین عامل ارتقای قدرت نرم ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۰۹۹

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی مشارکت پرشور در انتخابات را مهمترین عامل ارتقای قدرت نرم ایران دانست و گفت: از کارکردهای اصلی انتخابات، افزایش قدرت سیاسی نظام در عرصه جهانی است که موجب اعتلای نظام و کشور می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب غرب گفت: تاکید فرمایش فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) مبنی بر مشارکت با بصیرت در انتخابات، باید فصل‌الخطاب همه‌ دلسوزان انقلاب باشد. تقویت و ارتقای هویت اسلامی ایرانی در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی عرصه انتخابات را مظهر اراده ملی و تبلور مردم سالاری دینی دانست و افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی باید با هوشمندی، درایت و بینش سیاسی وارد صحنه انتخابات شوند و شخصی را که مدافع آرمان‌ها، ارزش‌های انقلاب، ولایت و حق و حقوق ملت شریف ایران اسلامی باشد را انتخاب کنند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه باید با فعالیت‌های تبیینی و بصیرتی نسل جوان را متوجه اهداف شوم دشمنان انقلاب کرد، گفت: افزایش بینش و تقویت اراده و روحیه انقلابی جوانان، هجمه و توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی و بی‌اثر می‌کند.

حجت الاسلام بهمن مشارکت پرشور در انتخابات را مهمترین عامل ارتقای قدرت نرم ایران دانست و گفت: از کارکردهای اصلی انتخابات، افزایش قدرت سیاسی نظام در عرصه جهانی است که موجب اعتلای نظام و کشور می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز