خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

برپایی با شکوه دهه فجر مورد اهتمام همه دستگاه‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۲۱۶

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برپایی با شکوه دهه فجر و ۲۲ بهمن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید مورد اهتمام همه دستگاه‌ها، نهادها و رسانه‌های جمعی باشد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور در دیدار مسوولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با رئییس مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: یکی از راهبردهایی که جبهه باطل همواره علیه جبهه حق به کار گرفته ؛ مقابله و مبارزه با شعائر الهی حوادث مهم تاریخی و ایام الله است این تقابل به شیوه های گوناگون انجام می شود که یکی از وجوه بارز آن کتمان و کمرنگ کردن شعائر الهی و ایام الله است.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در این زمینه، به قرائت بخش‌هایی از سخنان ایشان پرداخت که در این باره فرمودند: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز دشمنان تلاش کردند نقاط قوت مردم ایران را کتمان و انکار کنند. راهبرد جریان باطل این است که نگذارد این روزها زنده بماند و نورافشانی کند.

وی در تشریح دلایل اتخاذ این راهبرد از طرف دشمنان گفت: مجموعه روزهای مهم و خدایی ایام الله هویت و ماهیت انقلاب اسلامی را شکل می‌دهد و فراموشی و کتمان آن هویت انقلاب اسلامی را هدف می‌گیرد.تکریم ایام الله موجب تحکیم پایه‌های نظام و تقویت امینت و اقتدار ملی خواهد شد که دشمن از آن وحشت دارد.

 رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی در بیان دلیل دیگر تلاش دشمن در این مسیر اظهار داشت: ایام الله بین نسل جدید و آرمانهای انقلاب پیوند می زند و ارتباط بین نسلی برقرار می کند که موجب نگرانی دشمن است. ایام الله به تعبیر رهبر معظم انقلاب پیشرانهای فرهنگی و ایمانی جامعه اسلامی و چراغ راهنما و مشعل هدایت و نمایانگر مسیر نشان دهنده و جهت درست انقلاب اسلامی است.ایام الله و تکریم و زنده نگهداشتن آن امید به آینده، موفقیت ، پیروزی و نصرت الهی را افزایش می دهد.

وی با بیان این‌که «تکریم ایام الله از انحراف انقلاب و تحریف رویدادها جلوگیری می‌کند» تاکید کرد: بزرگداشت و تکریم و برپایی باشکوه ایام الله یک وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به برخی مناسبت‌های تاریخی از جمله ۱۵ خرداد، ۹ دی ، ۱۹ دی، ۷ تیر ، ۸ شهریور، ۱۷ شهریور، ۱۳ آبان ، ۱۲ بهمن، ۲۲ بهمن و دیگر مناسبتهای تاریخی گفت: برپایی با شکوه دهه فجر و ۲۲ بهمن به تعبیر بنیانگذار نظام اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روز غلبه ایمان بر کفر و الله بر طاغوت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید مورد اهتمام همه دستگاه ها، نهادها و رسانه های جمعی باشد.

 رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی با بیان این‌که «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حرکت در این مسیر و ایفای نقش خود نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف و همراهی مردم است» به برخی اقدامات این شورا از ابتدای سال جاری اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون قریب به ۲۰ مناسبت سراسری برگزار شده و در تمام استانها، شهرها، شهرستانها و روستاها بیش از سی هزار مراسم و اجتماع برگزار شده است.

وی برگزاری هزاران برنامه فرهنگی، هنری و تبیینی را از دیگر اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواند و تاکید کرد: این اقدامات با کمک مردم و دستگاههای مختلف انجام شده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که آن را یکی از کهن ترین و پرسابقه ترین نهادهای نظام جمهوری اسلامی توصیف کردند گفت: این حجم از فعالیت شورای هماهنگی بدون حرکت و اقدام جهادی قابل تحقق نبود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز