خبرگزاری کار ایران

تظاهرات جمعه‌های خشم علیه رژیم صهیونیستی در ۵ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۲۲۵

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای از مردم استان های خراسان رضوی، گلستان، البرز، کرمان و ایلام برای شرکت در راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار دعوت کرد.

به گزارش ایلنا،  از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

رویارویی و ایستادگی شجاعانه و فداکارانه‌یِ گروه‌های فلسطینی با رژیم غاصب صهیونیستی و افزایش مشهود اقتدار غیرقابلِ انکار جبهه‌ی مقاومت در مقابل استکبار و کفر نشان داد که تنها راه‌حل مسئله غزه و فلسطین مقاومت و مبارزه است و مهمترین وظیفه امت اسلامی حفظ روحیه ایمانی رزمندگان مقاومت و تزریق امید به این حرکت و مسئولیت اصلی کشور‌های اسلامی، قطع ارتباط سیاسی و اقتصادی و شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی است.

در استمرار حمایت‌های مردمی از غزۀ مظلوم و مقتدر و انزجار از جنایت و نسل‌کشی ادامه‌دار صهیونیست‌ها، جمعه ۶ بهمن‌ماه، در ۵ استان؛ «خراسان رضوی، گلستان، البرز، کرمان و ایلام راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار» برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تقدیر و تشکر از حضور مستمر میدانی و حمایت‌های بی‌وقفه و پرشور مردم بزرگ ایران اسلامی از فلسطین قهرمان، از مردم غیور و سلحشور ایران در این ۵ استان دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و حماسی خود در «راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار»، ضمن حمایت از مقاومت افتخارآمیز مردم غزه، جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر و حمایت آمریکا، کشور‌های غربی و همراهی و سکوت بعضی از دول اسلامی را محکوم نموده؛ همراهی همیشگی خود را با آرمان فلسطین با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اعلام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز