خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان حیدری

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۸۹۳

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج دریول حیدری پدر شهیدان سرفراز مهدی، حبیبه و لیلی حیدری را به مردم شهیدپرور استان خوزستان، به ویژه مردم مقاوم سوسنگرد و خانواده محترم این مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان حیدری در پیام تسلیتی تصریح کرد: این پدر فداکار که سه فرزند دلبند خود را در اثر بمباران هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی صدام تقدیم اسلام و انقلاب کرد و رنج فراق آنان را با صبوری و دلی سرشار از ایمان به خدا تحمل کرد، شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم حاج دریول حیدری، پدربزرگوار شهیدان سرفراز مهدی، حبیبه و لیلی حیدری، موجب تأثر خاطر گردید.

این پدر فداکار که سه فرزند دلبند خود را در اثر بمباران هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی صدام تقدیم اسلام و انقلاب کرد و رنج فراق آنان را با صبوری و دلی سرشار از ایمان به خدا تحمل کرد، شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان خوزستان، به ویژه مردم مقاوم سوسنگرد و خانواده محترم این مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز