خبرگزاری کار ایران

در نشست دبیران استانی شورای وحدت چه گذشت؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۱۵۸

دومین گردهمایی دبیران استانی شورای وحدت صبح امروز با حضور دبیران احزاب سیاسی عضو شورای وحدت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دومین گردهمایی دبیران استانی شورای وحدت صبح سه شنبه ۱۰ بهمن ماه در حسینیه سیدالشهدا برگزارشد. در این گردهمایی که دبیران احزاب سیاسی عضو شورای وحدت نیز حضور داشتند

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدابوترابی فرد عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به فضائل ماه رجب و ویژگی های ارزشمند انسان ایمانی گفت : اگر با داشتن عقل و محاسبات عقلانی زندگی اجتماعی و فردی را پیش ببریم. حیات ما پر رونق تر خواهد بود بنابراین نصاب عقلانیت باید ارتقاء پیدا کند.

وی همچنین به انتخابات پیش رو پرداخت و تصریح کرد: اگر به تزریق عقل و شجاعت و ایمان بعنوان ارکان حیات سیاسی و اجتماعی در جامعه بپردازیم ، همه رویه ها و پیشرفت های ما هم جهت گیری ایمانی پیدا می‌کنند و هم حرکت ها توفیق بیشتری پیدا میکنند ، لذا این ارکان در برگزاری انتخابات اسفند نیز جنبه حیاتی دارد.

در ادامه منوچهر متکی، دبیر اجرایی شورای وحدت با اشاره به اینکه بدنه شورای وحدت در خدمت جامعه رو حانیت مبارز گام بر میدارد ، افزود : سه کلمه کلیدی هدایت ، نظارت و داوری به عنوان محور ارتباط ما با جامعه روحانیت تعریف شد .

وی با بیان این مطلب که تقریبا دوره تثبیت شورای وحدت را طی کردیم گفت: شورای وحدت به عنوان یک مجموعه اصولگرا و گره خورده به نظام برای نخبگان و جریان های سیاسی شناخته میشود و آرام آرام توده مردم آن را می شناسند .

وی افزود: کار اصلی ما در شورای وحدت بررسی بر مبنای نظام مدیریتی عالمانه در موضوعات مسائل حکمرانی است.

بادامچیان عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز نیز در این گردهمایی گفت: ما در این انتخابات طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مشارکت ، رقابت، امنیت و سلامت را دنبال می کنیم . حدود ۱۳ هزار نفر را تایید را عدد بسیار خوبی می دانم گرچه پیشنهاد من این است که عدم احراز صلاحیت‌ها را به مردم واگذار کنند اما شورای نگهبان فقل الخطاب است .

وی همچنین به انتخابات پیش رو‌پرداخت و تصریح کرد : مسأله مهم ، مسأله تحول است و تحول یعنی از ایت حالت به حالت دیگر الی احسن الحال شویم. تحول در بازنگری قانون اساسی با اسم ولی فقیه و با اقتدار و قدرت ایران بعد از ۴۴ سال با وضعیت جهان تحول در راستای تمدن نوین اسلامی ، دولت کریمه اسلامی و باید برای این تحول آماده باشیم و مجلس آینده باید مجلس تحول باشد .

لاله افتخاری عضو شورای عالی وحدت نیز در این گردهمایی بر شناسایی و معرفی نامزدها و در تشویق خانواده ها و جامعه برای افزایش مشارکت تاکید کرد و گفت: ستاد بانوان شورای وحدت در راستای همین امر تشکیل شده است و شامل کمیته های دانشگاهیان، حوزه ها، اقشار، اقوام ،مبلغان و … است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز