خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل ارتش:

حضور در انتخابات مسئولیت و حق مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۵۲۴

امیر سرلشکر موسوی با تاکید بر لزوم مدیریت جهادی در همه امور، گفت: ارتقای همه جانبه‌ توان و آمادگی رزمی از مهم‌ترین وظایف محوری نیروهای مسلح است و طبیعتاً زیربنای این موضوع مهم نیز سرمایه‌‌ی انسانی است.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوانیروز ارتش که در ستاد هوانیروز برگزار شد، با اشاره به تمجید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از ارتقای توانمندی‌ها و قابلیت‌های هوانیروز ارتش در ۵ سال گذشته گفت: ارتقای همه جانبه‌ توان و آمادگی رزمی از مهم‌ترین وظایف محوری نیروهای مسلح است و طبیعتاً زیربنای این موضوع مهم نیز سرمایه‌‌ انسانی است، چرا که ساماندهی نیروی انسانی و قرار دادن این سرمایه‌ها در جای خود و استفاده‌ هم افزا از آنان، توفیقات ‌بی‌نظیری را در پی دارد.

وی افزود: تجهیزات یک مولفه بسیار مهم توان رزمی است و نوسازی، بازسازی، بازآماد، نگهداری و تعمیرهمراه با نهضت قطعه سازی توسط این سرمایه انسانی با ایمان و انگیزه ودانش و تجربه موجب ارتقای توان و آمادگی رزمی شده وبرکت افزایی درنتیجه تلاش و کوشش و فرماندهی جهادی سنت الهی است.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به دیگر دلایل موفقیت تصریح کرد: مطالبات و حمایت هدفمند ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص)، مساعدت‌های وزارت دفاع و تخصص دانشگاهیان و دانشمندان داخلی، راهگشا و حرکت آفرین هستند.

فرمانده کل ارتش با تأکید بر لزوم مدیریت جهادی در همه امور، بیان داشت: امیر سرتیپ حیدری حقیقتاً نمونه بارز و عینی یک فرمانده جهادی و انقلابی در جنبه‌های مختلف هستند که شجاعانه به میدان آمدند و باور داشتند که می‌توانند و بحمدلله امروز به نتایج درخشانی که شاهد آن هستیم دست یافتند.

وی با اشاره به اهمیّت و جایگاه صنایع یاعلی هوانیروز یادآور شد: مرکز بازسازی و ساخت قطعات بالگرد صنایع یاعلی هوانیروز ارتش در اصفهان، یک گنج، ذخیره ارزشمند و پشتوانه‌ قدرت، نه فقط برای هوانیروز بلکه برای بخش‌های مشابه آن در سطح کشور است و با ظرفیت‌های بی‌نظیر خود چنین حماسه‌‌ای را در هوانیروز خلق کردند که مورد تمجید رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح واقع شدند.

فرمانده کل ارتش بیان داشت: نمایشگاه دستاوردها و آورده‌های هوانیروز ارتش، بخش کوچکی از توانمندی‌ها و قابلیت‌های نیروی زمینی محوری ارتش است و بی‌شک این نیرو ظرفیت‌ها‌ی فراوان و بی‌نظیری دارد که در قالب این نمایشگاه نمی‌گنجد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به هجمه‌های دشمنان در خصوص انتخابات آتی خاطرنشان کرد: دشمنان به شدت علیه عزت، آقایی و مردم سالاری کشور به پا خاسته‌اند و از هر طریقی سعی در دلسرد کردن مردم و بازداشتن آن‌ها از حضور در پای صندوق‌های رأی دارند، بنابراین باید با همراه کردن دیگران با خود در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و از موضع کشور، نظام و انقلاب دفاع کنیم، چرا که انتخابات، سرنوشت کشور را تعیین می‌کند و حضور در انتخابات نه تنها مسؤلیتی برعهده‌ ما، بلکه حق مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز