خبرگزاری کار ایران

رئیس دیوان عالی کشور:

به شکرانه انقلاب اسلامی باید به مردم صادقانه و خالصانه و بی‌منت خدمت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۵۷۸

رئیس دیوان عالی کشور گفت: انقلاب اسلامی در راستای نهضت انبیا شروع شد و برای تحقق مأموریت انبیا به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور در جلسه شورای معاونین ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالرزو ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اظهار داشت: امیرالمومنین علی (ع) در نهج البلاغه می‌فرمایند: إِنْ لَمْ تَکُنْ حَلِیماً فَتَحَلَّمْ، فَإِنَّهُ قَلَّ مَنْ تَشَبَّهَ بقَوْمٍ إِلَّا أَوْشَکَ أَنْ یَکُونَ مِنْهُمْ. اگر بردبار نیستی، خود را به بردباری وادار، زیرا کم اتفاق می‌افتد که کسی خود را به قوی شبیه سازد و همانند آنان نشود.

وی ادامه داد: همه ما وارث مکتب امام راحل عظیم الشأن و خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی هستیم، ما در مقابل این ایثارگری‌ها و جان فشانی‌ها مسئولیم و در صیانت و حراست از این نظام الهی باید در خط ولایت حرکت کنیم و همه ما در مقابل خون شهیدان و مردم عزیزمان مسئولیم.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه راه نورانی حضرت امام خمینی (ره) در پیش روی همه آزادگان دنیاست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در راستای نهضت انبیا شروع شد و برای تحقق مأموریت انبیا به پیروزی رسید. این انقلاب استمرار حرکت انبیا و امامان معصوم است.

حجت الاسلام منتظری با تاکید بر اینکه به شکرانه این انقلاب باید به مردم صادقانه، خالصانه و بی منت خدمت کرد، ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) در این رابطه فرمودند: "با پشتیبانی مردم خصوصاً طبقات محروم بود که پیروزی حاصل شد و دست ستمشاهی از کشور و ذخائر آن کوتاه شد؛ ما باید دنبال این معنا باشیم که مردم را نگه داریم".

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب از دل مردم و برای ملت شکل گرفت و و باید با خدمت به مردم عزیز که از ابتدای انقلاب اسلامی پای انقلاب، ولایت فقیه و مقاومت ایستادند وظیفه خود را به این انقلاب ادا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز