خبرگزاری کار ایران

مشاور ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی:

آمریکا کشتار مردم غزه را مدیریت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۶۷۸

مشاور ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی تاکید کرد: آمریکا نمی‌تواند از ما و کشورهای منطقه بخواهد خویشتندار باشیم در حالی‌که از رژیم صهیونیستی حمایت تسلیحاتی کرده و کشتار مردم غزه را مدیریت می‌کند.

به گزارش ایلنا، هیات سازمان ملل متحد به ریاست گروندبرگ که به ایران سفر کرده‌ است، با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی ملاقات کرد.

در این مذاکره، طرفین آخرین تحولات منطقه و به ویژه یمن را مورد بحث و بررسی قرار داده و ابراز امیدواری کردند پیشرفت‌های حاصل شده در حل و فصل سیاسی یمن به نتایج نهایی برسد.

خاجی با اشاره به نسل‌کشی مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: نمی‌توان از مردم و دولت‌های منطقه انتظار داشت نسبت به این جنایات بی‌تفاوت باشند.

وی ادامه داد: علاوه بر آن، آمریکا نمی‌تواند از ما و کشورهای منطقه بخواهد خویشتندار باشیم در حالی‌که از رژیم صهیونیستی حمایت تسلیحاتی کرده و کشتار مردم غزه را مدیریت می‌کند.

مشاور ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی همچنین از پیشرفت‌های حاصله در فرایند مذاکرات صلح یمن استقبال و اظهار امیدواری کرد مذاکرات عربستان سعودی و دولت نجات ملی یمن با همکاری سازمان ملل بتواند با موفقیت به پایان رسیده و مردم یمن از وضعیت سخت انسانی نجات یابند.

گرونبرگ نیز در این مذاکرات توضیحات مفصلی پیرامون نقشه راه سازمان ملل به منظور برقراری صلح در یمن ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز