خبرگزاری کار ایران

کنعانی:

تداوم اقدامات خودسرانه، تهدیدی نگران‌کننده برای صلح و امنیت بین‌المللی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۹۴۷

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حمله نظامی به کشورهای منطقه تعارض کاملاً آشکاری با ادعاهای مکرر واشنگتن و لندن دارد که می‌گویند خواستار گسترش جنگ و درگیری در منطقه نیستند.

به گزارش ایلنا، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه حملات هوایی و موشکی شب گذشته آمریکا و انگلیس به شهرها و مناطق مختلفی در یمن را به شدت محکوم کرد.

وی این حملات را نقض مکرر حاکمیت و تمامیت ارضی یمن و نقض فاحش حقوق بین‌الملل توسط آمریکا و انگلیس دانست و افزود: تداوم اینگونه اقدامات خودسرانه، یک ماجراجویی آشکار و تهدیدی نگران کننده برای صلح و امنیت بین‌المللی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: ماجراجویی‌های نظامی آمریکا و انگلیس در حمله نظامی به کشورهای منطقه ادامه سیاست و رویکرد اشتباه این دو کشور در استفاده از رویکرد نظامی گری برای پیشبرد اهداف نامشروع آنان در منطقه بوده و تعارض کاملاً آشکاری با ادعاهای مکرر واشنگتن و لندن دارد که می‌گویند خواستار گسترش جنگ و درگیری در منطقه نیستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آمریکا و انگلیس در تداوم حمایت تمام عیار خود از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، با اقدامات نظامی خود در سطح منطقه، در حال دامن زدن به هرج و مرج، بی نظمی، ناامنی و بی‌ثباتی با هدف ایجاد فضای تنفسی برای این رژیم جنایت پیشه و متهم به نسل‌کُشی فلسطینیان هستند و بی تردید جامعه بین المللی برای پاسخگو کردن آمریکا و انگلیس مسؤلیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز