خبرگزاری کار ایران

توضیح وزیر کار درباره اجرای طرح «فجرانه» کالابرگ الکترونیکی از امروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۸۶۵

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره طرح «فجرانه» اعطای کالابرگ الکترونیک که از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت ماه سال آینده اجرایی می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره طرح «فجرانه» اعطای کالابرگ الکترونیک گفت: بر اساس مصوبه جدید دولت به مناسبت دهه فجر بنا شد به مدت سه ماه از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت ماه سال آینده یارانه تشویقی برای ۱۱ قلم کالایی که فهرست آن از طریق رسانه‌ها به استحضار مردم رسیده است، از مبلغ ۱۲۰ هزار تومان به مبلغ ۲۲۰ هزار تومان افزایش یابد.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که این ۱۱ قلم کالا مجزا کدگذاری شده است، یعنی به صورت وزنی هر کسی مشمول یارانه باشد، می‌تواند به فروشگاه‌هایی که با سامانه کالابرگ الکترونیک همکاری می‌کنند، مراجعه کند و هر مقداری از سهمیه‌اش که نیاز داشت خرید کند و متناسب با خرید وزنی او یارانه به وی تعلق خواهد گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: به عبارت دیگر معدل یارانه کسانی که دهک ۱ تا ۳ هستند، از ۴۰۰ هزار تومان به ۶۲۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است و معدل یارانه کسانی که ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند به ۵۲۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند این ۲۲۰ هزار تومان صرفا مشمول کسانی می‌شود که از این لیست ۱۱ قلمی، کالا دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز