خبرگزاری کار ایران

سردار نیلفروشان:

آمریکا تلاش می‌کند سرعت فروپاشی خود را کاهش دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۰۴۶

معاونت عملیات سپاه گفت: امروز اگر بتوانیم حفاظت اطلاعات را در برابر دشمنان به خوبی برقرار کنیم پیروز می‌شویم.

به گزارش ایلنا، سردار عباس نیلفروشان در مراسم سالروز بزرگداشت عملیات پیروزمندانه والفجر ۸  با بیان این‌که «پیروزی انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین حادثه قرن است»، اندیشه امام(ره) را باطل‌السحر توطئه‌های ساحران جهان دانست و گفت: امام خمینی(ره) ما را از نیل حوادث عبور دادند. نقشه‌ای که طواغیت برای اسارات مسلمانان در دام خود کشیده بودند، در بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ به هم خورد.

وی افزود: ما همیشه در جنگ موازنه قدرت تأثیرگذاری با دشمنانمان هستیم. دشمنان با زیباسازی مظاهر تمدن غرب و لیبرال دموکراسی خواهان اغوای مسلمین هستند؛ اما جبهه امام(ره) و انقلاب اسلامی در حال مقابله با آن است. امروز بعد از ۴۰ سال نه تنها ما در بهترین وضعیت خود قرار داریم؛ بلکه دشمن در حال فروپاشی است.

وی سرعت تحولات و تغییرات را در نظم منطقه تأثیرگذار دانست و بیان کرد: امروز قدرت هژمونیک غرب ضعیف ، نظام تک قطبی در هم پاشیده و مؤلفه‌های جدید قدرت در منطقه شکل گرفته است. این موضوعات باعث تغییر رویکردها و راهبردهای دولت شده است. آمریکا تلاش می‌کند سرعت فروپاشی خود را کاهش دهد. رژیم صهیونیستی نیز به این باور رسیده که دیگر نمی‌تواند بر حمایت مستقیم آمریکا از خودش در مقابل ایران حساب کند.

معاونت عملیات سپاه با بیان این‌که «دشمن با جنگ در منطقه خواهان ضعیف کردن مؤلفه‌های قدرت ایران است»، اظهار داشت: مؤلفه‌های قدرت ایران، هسته‌ای، موشکی و پهپادی است.

وی با بیان این‌که «برخلاف تبلیغات و عملیات روانی و رسانه ای صهیونیست ها، رژیم صهیونیستی یک رژیم پوشالی و از درون تهی و ناتوان است» تاکید کرد:  عملیات طوفان‌الاقصی ثابت کرد رژیم صهیونستی با همه رجزخوانی‌های بی‌محتوایش تهدیدی برای جمهوری اسلامی نیست. امروز به فضل الهی قرائن و شواهد شکست رژیم صهیونیستی برابر یکی از گروهک‌های کوچک مقاومت اسلامی آشکار شده است. با این حال قدرت و توان رویارویی مستقیم را نداشته؛ لذا بر نفوذهای اطلاعاتی متمرکز شده است.

وی گفت: ما تجربه جنگ ۳۳ روزه و عملیات پیروزمندانه والفجر ۸ که عملیاتی بی‌نظیر در تاریخ جنگ‌های جهان است را در کارنامه خود داریم.

نیلفروشان درباره عملیات والفجر ۸ ادامه داد: در این عملیات اقدامات بسیار مؤثری در زمینه‌های اطلاعاتی و عملیات فریب انجام شد. حتی تا ۳ روز بعد از تصرف فاو هنوز هم منافقین به عراق می‌گفتند که این یک عملیات فریب بیش نیست و عملیات اصلی قرار است در منطقه هور الهویزه انجام شود. به همین خاطر ۸ لشکر عراق همچنان در پشت منطقه هور الهویزه منتظر بودند.

وی تأکید کرد: امروز هم اگر بتوانیم حفاظت اطلاعات را در برابر دشمنان به خوبی برقرار کنیم پیروز می‌شویم. نباید بگذاریم دشمن به قطعیت برسد؛ چرا که تنها ابزار دشمن در بدست آوردن قطعیت، اطلاعات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز