خبرگزاری کار ایران

نماینده دفتر یونسکو:

همکاری‎های یونسکو و ایران حائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۰۴۹

نماینده دفتر یونسکو در ایران همکاری‎ها میان یونسکو و کمیسیون ملی یونسکو-ایران را مطلوب توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، رزانا جیاناندریا، نماینده دفتر یونسکو در ایران با اشاره به سال‎روز تاسیس کمیسیون یونسکو-ایران، گفت: این امر بسیار حائز اهمیت است، چراکه یونسکو بدون حمایت کمیسیون‌های ملی خود نمی‌تواند به اهدافی که تعیین‎کرده دست پیدا کند.  

نماینده دفتر یونسکو در ایران با اشاره به این‎که کمیسیون ملی یونسکو-ایران همواره از نمایندگی یونسکو حمایت کرده و با آن همکاری می‎کند، اظهار کرد: کمیسیون‌های ملی یونسکو نهاد‌هایی هستند که از اقدامات و پیش‎برد فعالیت‌های یونسکو حمایت می‌کنند؛ آنها این اقدام را با حمایت نهاد‌های محلی و دولت‌ها انجام می‌دهند و روابطی که یونسکو با کشور‌ها دارد از طریق همین کمیسیون‌های ملی صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر این‎که کمیسیون ملی یونسکو ایران همواره بسیار فعال عمل کرده است، بیان کرد: کمیسیون ملی یونسکو ایران در طول این سال‌ها و از زمان تاسیس دفتر منطقه‌ای در سال ۲۰۰۳، همواره فعالانه عمل کرده است و ما همواره روابط پویایی داشته‌ایم.

جیاناندریا، اضافه کرد: یونسکو همکاری خوبی با کمیسیون ملی یونسکو ایران به ویژه در زمینه فرهنگی، علم و آموزش دارد.

مقام ارشد دفتر یونسکو در ایران با اشاره به این‎که همکاری کردن با یکدیگر تنها راه حرکت به سمت جلو است و اگر ما خود را آن‎گونه که هستیم به دیگران بشناسانیم هرگز هویت خود را از دست نخواهیم داد، عنوان کرد: من در دوونیم سال گذشته در ایران بودم و آن چیزی که من می‌بینم استعداد زیاد مردم ایران است.

وی افزود: من وقتی در ایران هستم احساس می‌کنم که در خانه خودم هستم؛ مردم ایران بسیار خون‎گرم هستند، آن‌ها کشورشان را دوست دارند و به ریشه و هویت خود عشق می‌ورزند؛ از بودن در اینجا بسیار خوشحالم.

نماینده دفتر یونسکو در ایران در بخشی دیگر گفت: زنان ایران نیز بسیار متبحر هستند و از اساتید موفق در دانشگاه به شمار می‎‎روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز