خبرگزاری کار ایران

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

نامزدهای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری قدردان ملت فهیم باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۵۰۲

در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید شد: نامزدهای نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از هم اکنون قدردان ملت باشند و با خدای خود عهد ببندند که حق این ملت را با همه وجود بشناسند و ادا کنند.

به گزارش ایلنا، متن کامل بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را در زیر می‌خوانید:

 « انقلاب اسلامی در ایران که به رهبری یک مرجع دینی و با حضور گسترده مردمی به پیروزی رسید، در حقیقت قیامی علیه تمام مظاهر فساد ابرقدرت‌های شرق و غرب بود.

منطقِ مبنایی و مکتبی انقلاب اسلامی «فَمَن یَکفُر بِالطّاغوتِ وَیُؤمِن بِاللَّهِ فَقَدِ استَمسَکَ بِالعُروَهِ الوُثقیٰ» بود. و این منطق به ما آموخت که ایمان بالله به تنهایی کفایت نمی‌کند و بدون کفر به طاغوت، نمی‌توان به دستاویز محکم الهی تمسک جست.

ما با انقلاب اسلامی‌مان خواستار حاکمیت «الله» شدیم و امروز گرچه همه طاغوت‌های دنیا و در رأس آنان، آمریکا، بر ضد اسلام خواهی و ظلم ستیزی مردم مسلمان ایران، توطئه چینی می‌کنند؛ ولی ملت انقلابی با اتکای به امداد و نصرت الهی ثابت قدم و استوارند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت مقام منیع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی – رحمت الله علیه – بر روح بلند آن عبدصالح خدا و شهدای گرانقدر راه آزادی درود می‌فرستد و اعلام می‌دارد:

۱- استقلال هویّت ایمانی مردم ایران از اندیشه‌های مادی و ضد دینی، ایران را در مبارزه با طاغوت به پیروزی رساند و توان دین در اداره جامعه را آشکار ساخت. برای ساختن ایران اسلامی باید فرهنگ، اقتصاد و سیاست تماماً رنگ دینی داشته باشند و مدیران و مسئولان بدانند، پیشتازی و پیش‌رانی در علم و تمدّن جهانی و تحقق حیات طیّبه در التزام فکری و عملی به دین و هویت ایمانی است.

۲- مردم مؤمن و انقلابی، کارگردان و طراح اصلی میدان سیاست هستند و هیچ گاه سیاست زده و بازی خورده نخواهند شد. ایمان، اخلاص و تفکر صریح و قاطع انقلابی آن‌ها هرگونه انحراف و لغزش که در برخی عملکردهای کارگزاران نظام سیاسی واقع شده است را به دور از ذات پاک انقلاب تحلیل می‌کند و به همین دلیل اصل نظام و انقلاب اسلامی و ولایتمداری را هویت اصلی خود می‌دانند و حاضرند در راه صیانت و پاسداری از آن، مؤمنانه ایثار و فداکاری کنند.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها، انتخابات‌ها و همچنین در دیگر میدان‌های مجاهدت نشان داده است که مشکلات اقتصادی و معیشتی گرچه در تدبیر و مدیریت زندگی اخلال ایجاد کرده است؛ اما در«تحلیل»، این مردم فهیم دچار اشتباه محاسباتی نشده‌اند و نخواهند شد. شایسته است کارگزاران سخت کوش نظام با درک شأن و کرامت ملت، بیش از پیش خدمتگزار و خادم این ملت شریف باشند و با تمرکز و توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات پیش روی مردم بپردازند.

۳- آمریکای جنایتکار که پی به ناتوانی خود در شکست ملت ایران برده است و توان درگیری مستقیم با ایران را ندارد، سال‌هاست با آشفته‌سازی امنیت منطقه تلاش دارد از قدرت یافتن گفتمان انقلاب اسلامی و تحقق بیداری اسلامی جلوگیری کند. حوادث این روزهای جهان و رسوایی آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از عملیات «طوفان الاقصی» نشان داد، هژمونی آمریکا در منطقه و حتی در جهان آسیب بسیار جدی دیده است و این افول به زودی سقوط را نیز برای آن جنایتکاران در پی خواهد داشت. این تنها بخشی از قدرت نرم جمهوری اسلامی است و قاطعانه می‌توان اعلام داشت که اراده الهی، ادامه این پیروزی هاست و به شرط استقامت، راه تا فتح قله‌های پیروزی نزدیک و دست یافتنی است.

۴- امسال دو انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم. مردم حق و تکلیف خود در انتخابات را می‌شناسند و إن‌شاءالله با انتخاب اَصلح، برگ زرین دیگری را در دفتر انقلاب ثبت خواهند کرد. نامزدهای نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از هم اکنون قدردان این ملت فهیم باشند و با خدای خود عهد ببندند که حق این ملت را با همه وجود بشناسند و ادا کنند.

۵- راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن بزرگ انقلاب در سراسر کشور، هر سال مشت محکمی بر دهان بدخواهان ملت ایران و نوید پیروزی و نصرت الهی برای دوستان ایران اسلامی است. جهان گرچه هر سال حضور پرشکوه ملت ایران را با حیرت و بهت به نظاره نشسته است؛ اما شیاطین داخلی و خارجی همچنان سعی در کمرنگ کردن عظمت حضور مردم دارند. مردم شریف ایران، امسال نیز با حضور چشمگیر خود، ضعف تحلیل و فهم نادرست آنان از حقیقت قدرت مردم را آشکار می‌کنند و نشان می‌دهند از شـعار اصلـی انقلاب، «اسـتقلال، آزادی، جمهـوری اسلامی»، با استقامت و اقتدار صیانت می‌کنند.

از خداوند متعال می‌خواهیم برکات و هدایت خود را بر همه‌ی ما نازل بفرماید و ما را در ظل توجهات حضرت ولیعصر – ارواحنا لتراب مقدمه الفداء – و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری – مدظله العالی – به سوی قله‌های افتخار، راهنمایی و همراهی بفرماید. إن‌شاءالله»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز