خبرگزاری کار ایران

بیادی در گفت‌وگو با ایلنا:

گروه‌های اصولگرا هم از رقابت واقعی مأیوس شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۵۶۸

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: همه گروها از جمله گروه‌های اصولگرا از رقابت واقعی مأیوسند و اگر هم فعالیتی انجام می‌دهند فقط به خاطر تحقق فرمایشات رهبری است.

حسن بیادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت آرایش سیاسی اصولگرایان در انتخابات عنوان کرد: همه گروها از جمله گروه‌های اصولگرا از رقابت واقعی مأیوسند اگر فعالیتی را انجام می‌دهند فقط به خاطر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت جلب مشارکت عمومی مردم در انتخابات است.

وی در مورد پیش‌بینی‌ها از آمار مشارکت که کمتر از ۵۰ درصد را نشان می‌دهد، گفت: نظرسنجی‌های مختلفی صورت پذیرفته و پیش‌بینی‌ها و درصدهای گوناگونی را از مشارکت مردم بیان می‌دارند ولی تاکنون در بین مردم هیچ آثار و جنب و جوش و حرکت مؤثری مشاهده نمی‌شود، فقط نامزدهای انتخاباتی هستند که برای رای آوردن به این در و آن در می‌زنند و در تلاش و رایزنی با گروه‌های قوی هستند تا بتوانند خودی نشان بدهند.

بیادی در پاسخ به این سوال که آیا در جریان اصولگرایی شاهد سهم‌خواهی از سوی جریانات دیگر هستیم، گفت: با توجه به بعضی از گروه‌ها و ائتلاف‌های تمامیت‌خواه که در اریکه قدرت و ثروت لمیده‌اند و با وجود معاملات و توافقات پشت پرده آنان، سهم خواهی معنی ندارد. هدف اصلی و پیروزی آنان درست کردن شرایطی برای حضور حداقلی است، چون در انتخابات حداکثری جایگاهی نخواهند داشت و به ضررشان خواهد بود.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که رهبری چهار اصل برای انتخابات امسال مطرح کردند آیا این چهار راهبرد از نظر شما برآورده شده است، گفت: در این شش‌ماهه اخیر هیچ حرکتی توسط سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی در جهت تحقق فرمایشات رهبر انقلاب که بتواند عامل رضایت‌مندی مردم شود، مشاهده نمی‌شود. بالا رفتن قیمت دلار، گرانی‌های بی‌مورد، شایعات گرانی حامل‌های انرژی از جمله بنزین و گازوئیل، چگونگی تصویب افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان و بالا رفتن سن بازنشستگی، بودجه‌ریزی غلط و اشتباه‌تر از آن نوع تصویب بودجه توسط مجلس شورای اسلامی. آیا بازهم از مردم باید انتظار دیگری داشت؟ ولی با این تفاسیر مردم با آمدن پرشور خود بر سر صندوق‌های رأی آبروی نظام خود را حفظ خواهند کرد و با بعضی از گروه‌ها و افراد نفوذی برخورد خواهند کرد.

بیادی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه رهبر انقلاب در انتخابات گذشته از تعبیر جفا در مورد برخی داوطلبان استفاده کردند آیا در این دوره تلاشی برای جبران این جفا صورت گرفت، گفت: به نظر حقیر کار منطقی که بتواند رضایت ایشان و مردم را محقق کند، صورت نپذیرفته است. یعنی آثار تخریب افکار عمومی در جریان اعلام صلاحیت‌ها در گذشته با این نوع ترمیم و سیستم غلط در حال حاضر، جبران ناپذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز