خبرگزاری کار ایران

خلجی در گفت‌وگو با ایلنا:

باید از شعارهای انقلاب مراقبت کنیم تا دچار انحراف و نقصان نشوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۷۹۶

جمهوری اسلامی مستقل و با پرچم بر افراشته تصمیم می‌گیرد و حرفش را می‌زند

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: جمهوری اسلامی مستقل با پرچم بر افراشته تصمیم می‌گیرد و حرفش را می‌زند و به هیچ جریانی از جریان قدرت‌های جهانی وابسته نیست.

سپهر خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که در سالگرد انقلاب به نظر شما چقدر آرمان‌های ابتدایی انقلاب تحقق پیدا کرده و چه نقاط ضعفی وجود دارد که باید بر طرف شود، گفت: یکی از شعارهای انقلاب اسلامی استقلال بود، وضعیت را ببینید، جمهوری اسلامی بحمدالله مستقل با پرچم بر افراشته تصمیم می‌گیرد و حرفش را می‌زند و به هیچ جریانی از جریان قدرت‌های جهانی وابسته نیست. تصمیم می‌گیرد و این استقلال بزرگترین شعار انقلاب بود ‌که محقق شد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ادامه داد: بحث دیگر جهت‌گیری به سمت عدالت است که در بخش‌های مختلف نگاه کنید، در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی محقق شده است. اصل رعایت حقوق انسانی از شعارهای بود که در انقلاب داده شد و در بسیاری از حوزه‌ها به برکت عمر جمهوری اسلامی در این ۴۵ سال محقق شده است.

وی یادآور شد: نکته بعدی آزادی است که بحمدالله در شاخص‌های مختلف قابل ارزیابی است.

خلجی تاکید کرد: جمهوری اسلامی شعار دیگر انقلاب بود که ما در واقع به سمت تثبیت و تداوم آن حرکت کردیم. بحث برابری و عدالت‌خواهی هم جزو شعارهای اساسی انقلاب بود.

وی بیان کرد؛ طبیعی است یک موضوعاتی شعارهای انقلاب است که در طول زمان باید از آن‌ها مراقبت کنیم، در واقع مراقبت کنیم تا دچار انحراف و نقصان نشوند و به برکت حضور، پشتیبانی و نظارت مردم ان‌شاالله در همین مسیر گام برداریم و حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز