خبرگزاری کار ایران

در پیام تسلیت عارف مطرح شد؛

نهادهای نظارتی در انتخابات پیش رو با بی‌مهری با مرحوم خباز برخورد کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۸۵۴

نماینده پیشین تهران به مناسبت درگذشت استاندار سابق سمنان نوشت: افسوس نهادهای نظارتی در انتخابات پیش رو با بی مهری با دکتر خباز برخورد کردند و باعث رنجش خاطر آن مرد نیک اندیش شدند.

به گزارش ایلنا،در پی درگذشت محمدرضا خباز،  استاندار سابق سمنان و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

خبر تأسف بار درگذشت برادر بزرگوارم جناب آقای دکتر محمدرضا خباز برای اینجانب که با خصایل نیک آن مرد بزرگ از نزدیک آشنا بودم  بسیار اندوهبار بود.

جناب آقای خباز انسانی شریف ، بااخلاق و به معنای واقعی کلمه مصلح و حقیقت طلب بود که در تمامی مسئولیت‌هایی که بر عهده داشتند کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند .

 افسوس که نهادهای نظارتی در انتخابات پیش رو با بی مهری با ایشان برخورد کردند و باعث رنجش خاطر آن مرد نیک اندیش شدند .

ضایعه درگذشت جناب آقای محمدرضا خباز را به خانواده آن مرحوم، دبیرکل و اعضای محترم شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، بستگان داغدار و همه دوست داران آن عزیز تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران الهی و حشر با اولیا‌الله و برآی بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسألت می‌کنم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

محمدرضا عارف

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز