خبرگزاری کار ایران

نماینده خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ایلنا:

پیش از انقلاب، تاجران ورشکسته بودند/ در زمان شاه، آب و برق و جاده نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۳۱۸

امروز دشمن جرأت نمی‌کند نگاه چپ به ایران کند

نماینده خبرگان رهبری درباره تحقق عدالت و برابری در جامعه گفت: نصف عمرم را در زمان شاه گذرانده‌ام و نصف دوم عمرم را در زمان امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای گذرانده‌ام؛ اینکه می‌گویند آن زمان اوضاع خوب بود و الان چنین و چنان است، صدرصد دروغ است بنده به چشم خودم از نزدیک شاهد بودم.

سید محمد علی موسوی جزایری نماینده خبرگان رهبری در استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره تحقق عدالت در ۴۵ سال گذشته گفت: این سوال سختی است و من نمی‌دانم چقدر به عدالت نزدیک شده‌ایم و چقدر دور شده‌ایم.

وی ادامه داد: اینقدر می‌دانم که نصف عمرم را در زمان شاه گذرانده‌ام و نصف دوم عمرم را در زمان امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای گذرانده‌ام و این را به شما بگویم اینکه می‌گویند آن زمان اوضاع خوب بود و الان چنین و چنان است، صدرصد دروغ است بنده به چشم خودم از نزدیک شاهد بودم و نصف عمرم را در آن زمان گذرانده‌ام.

جزایری خاطرنشان کرد: فقر و فلاکت و بدبختی وجود داشت باران هم نمی‌زد و خشکسالی بود و از سال ۱۳۳۰ تا ۱۳۴۰ را به یاد دارم‌ که در مناطق ما باران نبود.

وی ادامه داد: سختی فلاکت و فقر و مشکلات بود و اگر بخواهم موارد بیشتری بگویم خیلی به درازا می‌کشد یعنی فرد به حسب ظاهر تاجر بود اما در حقیقت ورشکسته بود.

جزایری تصریح کرد: اما الان را اگر با آن موقع قیاس کنیم اصلا قابل قیاس نیست به طور مثال در روستاها به طور کلی در آن زمان که ما در روستاها منبر می‌رفتیم، آب و برق نبود. گاز هم نبود و کلا بعد از انقلاب آمد. جاده هم نبود ما از شهر خودمان تا جایی که می‌رفتم ۲۰ کیلومتر بود و یک وجب آسفالت نبود، همه خاکی بود خلاصه می‌گویم گول این حرف‌ها را نخورید.

وی ادامه داد: این‌هایی که این حرف‌ها را می‌زنند، مسلمان نیستند وگرنه دروغ نمی‌گفتند. ما بودیم و دیدیم الان الحمدلله جاده‌ها آسفالت است و خانه‌ها آباد است، مدارس، دبیرستان‌ها دانشگاه‌ها فعال است، جمعیت دانشجویان صد برابر شده است نه ده برابر. مضاف بر آن پیشرفت‌هایی در زمینه هوا و فضا داشته‌ایم و تسلیحات و پهپاد و موشک داشته‌ایم و با امثال این موارد الحمدالله دشمن جرأت نمی‌کند نگاه چپ به ایران کند؛ چراکه ایران قدرتمند و توانمند است. در زمان شاه قبل از انقلاب به هیچ وجه اینطور نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز