خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان انرژی اتمی:‌

حضور گسترده مردم در صحنه‌های گوناگون، معجزه انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۴۴۲

سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران تاکید کرد: حضور و مشارکت گسترده مردم و بودن آن‌ها در صحنه‌های گوناگون یکی از معجزات انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا، بهروز کمالوندی در جریان حضور در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: حرکت پرشتاب انقلاب نیازمند حضور گسترده مردم در صحنه‌های گوناگون است که راهپیمایی ۲۲بهمن ماه یکی از این صحنه‌ها است و هر ساله این مهم به صورت با شکوهی برگزار می‌شود.

وی افزود: حرکت انقلابی را نباید فقط یک حرکت سیاسی دانست؛ بلکه یک حرکت دینی است و در مسیر مبارزه حق علیه باطل، انسان باید تصمیم بگیرد که قرار است در کدام مسیر حرکت کند. به نظر بنده امروز برای دنیا کاملا روشن شده که حق در حال جلوه‌گری بوده و باطل نیز به‌خوبی دیده می‌شود. آنچه در غزه می‌گذرد همه چیز را برای همه روشن کرده؛ رژیم صهیونسیتی، در سمت و تفکر باطل در حال تلاش بیهوده است؛ البته تردیدی نیست که حق بر باطل پیروز می‌‌شود.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران تاکید کرد:‌ مهم است که ما به عنوان کسانی که اعتقاد به انقلاب و دفاع از حق داریم در این مسیر و در صحنه‌های گوناگون نظیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضوری موثر داشته باشیم، ‌همچنین مشارکت در صحنه‌های سیاسی مانند انتخابات نیز بسیار مهم است و انتظار می‌رود مردم با حضور گسترده و مشارکت خود دشمن را بیش از پیش ناامید کنند.

معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران درباره اهمیت حضور گسترده مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: به مردم عزیز کشورمان توصیه می‌کنم درانتخابات آتی مشارکت وسیع داشته باشند. زیرا استکبار به دنبال ایجاد ناامیدی در میان مردم نسبت به انقلاب اسلامی است و برای تحقق این موضوع نیز تلاش‌های فراوانی کرده و ترفندهای زیادی را به کار می‌گیرد؛ به یاری خداوند متعال حضور مردم در صحنه‌های گوناگون خلاف خواسته استکبار بوده است. 

کمالوندی گفت: یکی از حوزه‌هایی که مایه اقتدار بوده و به گفته مقام معظم رهبری آبروی کشور است؛ صنعت هسته‌ای است. این صنعت به صورت بسیار موثر و توفنده در حال حرکت است و به مردم عزیز کشور نوید می‌دهیم که هر روز شاهد پیشرفت‌‌های بیشتر و بهتر صنعت و فناوری هسته‌ای خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز