خبرگزاری کار ایران

در استمرار جمعه‌های خشم و انزجار برگزار می‌شود

راهپیمایی محکومیت جنون‌ آدمکشی رژیم غاصب صهیونیستی در رفح

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۹۷۵

محکومیت جنون‌ آدمکشی رژیم غاصب صهیونیستی در رفح با استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار در استان‌های زنجان، مازندران، همدان و خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در اطلاعیه خود آورده است: «حملات ددمنشانه  جانیان و قاتلان رژیم صهیونیستی و قتل عام در گذرگاه رفح که مأمن و پناهگاه قریب به یک و نیم میلیون زن و کودک و آخرین امید غیرنظامیان آواره فلسطینی میباشد عمق گرگ صفتی و درنده خویی این لکه کثیف و ننگ بشریت را نشان می‌دهد. این قتل‌عام وحشیانه که با  چراغ سبز دولت بایدن و حمایت تسلیحاتی، سیاسی، امنیتی و نظامی آمریکا  و با هدف نسل کشی و کوچ اجباری فلسطینیان انجام می‌گیرد برخلاف ادعاهای دروغین آمریکا مبنی بر عدم گسترش دامنه جنگ، در امتداد سیاست‌های مزورانه آمریکا بوده و نشان از عمق پستی، خباثت و پلیدی دولت امریکا دارد. و سران این دولت نه تنها بدنبال توقف جنگ نیستند بلکه با ارسال تجهیزات پیشرفته و مداوم عامل اصلی قتل عام کودکان و زنان مظلوم غزه بوده و باید در یک دادگاه بین المللی بعنوان عاملان و شرکاء در کشتار مردم غزه محاکمه شوند.

متأسفانه علیرغم جنایات وحشیانه ماشین کشتار رژیم آپارتاید و خون آشام صهیونیستی، سازمان‌ها، نهادها و دولت‌های به اصطلاح حامی حقوق بشر در سکوتی مرگبار قرار گرفته‌اند و گویی گرد مرگ روی مجامع بین‌المللی پاشیده و سکوت و بعضا همکاری‌های مختلف سیاسی و اقتصادی برخی از کشورهای اسلامی نیز سبب ادامه و تشدید جنایات این رژیم خونخوار شده است.

بی‌تردید صحنه‌های جانسوز شهادت و به خاک و خون کشیدن شدن زن و مرد و کودک فلسطینی دلهای ملتهای جهان را به درد آورده صحنه‌های حضور مردم در سراسر جهان نشان از عمق خشم ملتها از جانیان و قاتلان صهیونیستی و سران امریکا دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همصدا با ملت فهیم و دردمند ایران اسلامی ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی و سکوت مشمئز کننده‌یِ سرانِ کشورهای جهان به ویژه جهان اسلام از مسئولان دیپلماسی کشور می‌خواهد فعالانه در جهت کمک به شکل‌گیری توافق سیاسی و ایجاد آتش‌بس در غزه عمل نموده و دولت‌های همسو با سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران را به قطع کمک سیاسی، تبلیغاتی، تسلیحاتی و کالاهای مصرفی رژیم صهیونیستی ترغیب نمایند و از تمامی ملت‌های آزاده و وجدان‌های بیدار و امت اسلام در سراسر جهان می‌خواهد در برابر این وحشیانه‌ترین صحنه تاریخ بشریت و این خون آشامان ددمنش ساکت ننشسته و هر از اقدامی که موجب توقف این ماشین کشتار می‌شود دریغ نورزند.

به همین مناسبت در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار مردم استان‌های زنجان، مازندران، همدان و خراسان شمالی پس از اقامه نماز با راهپیمایی و فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ضمن محکومیت رژیم کودک‌کش و دیوسیرت صهیونیستی، همبستگی و حمایت خود را با غزه مقاوم اعلام می‌نمایند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز