خبرگزاری کار ایران

هفتمین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۱۱۲

هفتمین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران با محوریت انتخابات و به ریاست معاون استاندار تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، از استانداری تهران، هفتمین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران روز پنجشنبه با حضور تمامی اعضاء و دستگاه‌های عضو ستاد به ریاست محسن نایبی معاون امنیتی، انتظامی و رئیس ستاد انتخابات استان تهران برگزار شد.

در این جلسه ضمن تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به چهار اصل امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت مردم در انتخابات و تحقق آن و همچنین آخرین اقدامات دستگاه ها در ارتقای امنیت انتخابات پیش رو، ضرورت پوشش اینترنت با استفاده از دکل های مدیریت بحران شهرداری تهران و پوشش انتظامی در محل های توزیع اقلام انتخاباتی، استفاده از ظرفیت‌های بسیج و حراست ها، رصد فضای مجازی و برقراری گشت های مشترک انتظامی و رضوییون مورد هم اندیشی قرار گرفت.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش اقدامات دستگاه ها، مقرر شد برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و همچنین برخورد قاطع با جرائم و هرگونه تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی هماهنگی و تعامل مطلوبی به ویژه مستندسازی تخلفات بین ضابطین قضایی و دادسراهای نواحی ۳۱ ، ۳۳ و ۳۵ برقرار شود.

همچنین مقرر شد جمع آوری و طرد اتباع غیرمجاز به جدیت پیگیری و اجرایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز