خبرگزاری کار ایران

نصری در توئیتر:‌

ائتلاف ملی و وحدت ملی یک ضرورت امنیتی برای ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۳۰۴

تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل گفت: منطقه نیز - پس از واقعه ۷ اکتبر - در حال گذار به نظم جدید و نامطمئنی است که قدرت‌های غربی و اسرائیل تلاش دارند آن را علیه ایران مهندسی کنند. در چنین شرایطی، «ائتلاف ملی» در سطوح بالای سیاسی و «وحدت ملی» در سطح جامعه یک ضرورت امنیتی است.

به گزارش ایلنا، رضا نصری تحلیلگر مسائل بین الملل در صفحه توییتر خود نوشت: ایران امروز در شرایط جنگ ترکیبی به سر می‌برد. یک جنگ اقتصادی تمام عیار علیه کشور جاری است، رژیم اسرائیل تحرکات نظامی و امنیتی خود را در خاک کشور افزایش داده و قصد دارد سطح منازعات را افزایش دهد. حملات تروریستی مرگبار - چه با محوریت داعش و چه نیروهای تروریستی مرزنشین در شرق و غرب کشور - با تناوب بیش‌تری صورت می‌گیرد. حملات سایبری افزایش یافته، لابی‌های جنگ‌طلب در واشنگتن در پی ایجاد رویارویی مستقیم نظامی با ایران هستند و روح و روان مردم در معرض تهاجم وسبع رسانه‌ای قرار دارد.

منطقه نیز - پس از واقعه ۷ اکتبر - در حال گذار به نظم جدید و نامطمئنی است که قدرت‌های غربی و اسرائیل تلاش دارند آن را علیه ایران مهندسی کنند. در چنین شرایطی، «ائتلاف ملی» در سطوح بالای سیاسی و «وحدت ملی» در سطح جامعه یک ضرورت امنیتی است.

در این میان، عجیب است «خانه ملت» از آن عده که با تشدید شکاف‌های موجود و طرح تهمت‌های عجیب - مانند جاسوس و سرباز آمریکایی خواندن شخصیت‌های تاثیرگذار ملی - مانع این ائتلاف و وحدت می‌شوند و فضای سیاسی و اجتماعی داخل را دچار التهابی غیرضروری و مضاعف می‌سازند، تبری نمی‌جوید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز