خبرگزاری کار ایران

روایت رضا نصری از دلیل عدم حضور عراقچی در کنفرانس امنیتی مونیخ

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۵۶۱

رضا نصری، تحلیلگر مسائل سیاست خارجی و حقوقدان بین‌المللی دلیل عدم حضور سید عباس عراقچی⁩، دبیر شورای راهبردى روابط خارجی⁩ را در کنفرانس امنیتی مونیخ تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، رضا نصری، تحلیلگر مسائل سیاست خارجی و حقوقدان بین‌المللی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، با انتشار تصویر دعوتنامه کنفرانس امنیتی مونیخ از سید عباس عراقچی نوشت: برخلاف آنچه خبرنگار شبکه دروغ‌پرداز ایران اینترنشنال مدعی شده، هیچ درخواستی از سوی ایران برای شرکت مقامات ایرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ ارائه نشده است. 

وی ادامه داد: با توجه به سوابق و اعتبار بین‌المللی دکتر عراقچی برگزارکنندگان کنفرانس راسا از ایشان دعوت کردند، اما با توجه به اینکه پروتکل‌های مرسوم در این نوع نشست‌ها رعایت نشده بود، خود دکتر عراقچی از شرکت امتناع کردند. 

گفتنی است خبرنگار ایران اینترنشنال در گزارشى به نقل از دو منبع نزدیک به مقامات برگزارکننده کنفرانس امنیتی مونیخ⁩ مدعی شده بود که ایران ‌قصد داشت سید عباس عراقچی⁩، دبیر شورای راهبردى روابط خارجی⁩ را به این نشست اعزام کند. 

خبرنگار ایران اینترنشنال مدعی شده بود که حتی درخواست حضور عراقچى هم ارسال شده بود اما در نهایت این درخواست رد شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز