خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهور در پیامی رحلت آیت‌الله موسوی بجنوردی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۸۸۱

رئیس جمهور در پیامی رحلت عالم پارسا حضرت آیت‌الله سید محمد موسوی بجنوردی را به حوزه‌ةای علمیه، علمای اعلام، شاگردان، علاقمندان و نیز داماد بزرگوار و فاضل و خانواده گرامی ایشان، تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت رحلت آیت‌الله سید محمد موسوی بجنوردی، تصریح کرد: این فقیه وارسته و چهره ماندگار فقه و حقوق، پس از سال‌ها مجاهدت و کسب فیض از محضر آیات عظام حضرت امام خمینی (‌ره)، آیت‌الله خوئی، آیت‌الله حکیم و پدر بزرگوارشان آیت‌الله سید حسن بجنوردی (طاب ثراه)، عمر شریف خود را در مسیر ترویج معارف اسلامی، تالیف آثار متعدد، تربیت شاگردان و انجام فعالیت‌های مختلف قضایی و علمی در حوزه و دانشگاه‌های کشور سپری کرد و خدمات ارزشمندی برجا گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ اَلْمُؤْمِنُ اَلْفَقِیهُ ثُلِمَ فِی اَلْإِسْلاَمِ ثُلْمَةٌ لاَ یَسُدُّهَا شَیْءٌ

رحلت عالم پارسا حضرت آیت‌الله سید محمد موسوی بجنوردی(رضوان الله علیه) موجب اندوه و تأثر خاطر شد.

این فقیه وارسته و چهره ماندگار فقه و حقوق، پس از سال‌ها مجاهدت و کسب فیض از محضر آیات عظام حضرت امام خمینی (‌ره)، آیت‌الله خوئی، آیت‌الله حکیم و پدر بزرگوارشان آیت‌الله سید حسن بجنوردی (طاب ثراه)، عمر شریف خود را در مسیر ترویج معارف اسلامی، تالیف آثار متعدد، تربیت شاگردان و انجام فعالیت‌های مختلف قضایی و علمی در حوزه و دانشگاه‌های کشور سپری کرد و خدمات ارزشمندی برجا گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، علمای اعلام، شاگردان، علاقمندان و نیز داماد بزرگوار و فاضل و خانواده گرامی ایشان، تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحوم رحمت واسعه و همجواری با اجداد طاهرینش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز