خبرگزاری کار ایران

حدادعادل در پاسخ به ایلنا:

جرم دانستن حضور افراد فامیل و آشنا در مناصب نظام، از عجایب روزگار است!

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۰۵۲

رئیس شورای ائتلاف گفت: این از عجایب روزگار است که هرکسی اگر یک فامیل یا آشنایی در یک جایی یا منصبی از نظام دارد، همین یک مدرک جرم شده است و دیگر نباید به آن فرد میدان داده شود.

حداد عادل در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه چرا بعد از مصاحبه با بیش از ۱۰۰۰ نفر نتیجه خروجی و لیست شما افرادی هستند که گفته می‌شود همگی بر اساس نسبت ها و ارتباطات خویشاوندی و سیاسی در لیست قرار گرفته‌اند، گفت: ما ۱۶ نفر داریم که نماینده بودند و هستند حتی با این ۱۶ نفر هم مصاحبه کردیم، برخی افراد مثلا نماینده هستند اما به هر دلیلی قصد نداشتند در شهر خودشان کاندیدا شوند مانند آقای بحرینی یا آقای سلیمی که نمایندگان موثر و با کارنامه و توانمندی هستند لذا ما اسامی آن‌ها را در فهرست تهران قرار دادیم. در میان اعضای لیست افرادی که بدون نسبت فامیلی و خویشاوندی در فهرست قرار گرفته باشند هم هستند.

وی گفت: این از عجایب روزگار است که هرکسی اگر یک فامیل یا آشنایی در یک جایی یا منصبی از نظام دارد، همین یک مدرک جرم شده است و دیگر نباید به آن فرد میدان داده شود. این‌هایی که الان انتقاد می‌کنند و تبارنامه منتشر می‌کنند این‌ها فرزندان خودشان و اقوام‌شان قرار نیست به نظام خدمت کنند؟ نوبت خود این‌ها هم خواهد رسید. این شیوه خوبی نیست که بگردیم و نسبت ها را پیدا کنیم و هرکسی را به یک مقام یا شخصیتی بچسبانیم و مانع فرصت دادن به افراد شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز