خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، خطیب این هفته نماز جمعه تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۶۰۴

نماز جمعه این هفته تهران به اقامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمازجمعه این هفته تهران، یازدهم اسفندماه، به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

درب‌های مصلی از ساعت ۱۰:۳۰ برای ورود نمازگزاران باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

با توجه به تقارن روز انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با نماز جمعه، صندوق سیار اخذ رأی در محل نمازجمعه در مصلی مستقر است تا نمازگزاران و دست‌اندرکاران برگزاری نمازجمعه بتوانند در اسرع وقت در این امر خطیر شرکت کرده و رأی خود را به صندوق بیندازند.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، کتاب «آینه‌های روبرو»، تالیف حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا تراشیون، معرفی خواهد شد.

در این کتاب، نگارنده که خود کارشناس مباحث تربیتی در حوزه کودک و نوجوان می‌باشد، اطلاعات مفید و نابی در خصوص تربیت کودکان ارائه کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب با ۳۰ درصد تخفیف به غرفه کتاب آدینه واقع در محوطه شرقی شبستان مصلی مراجعه کنند.

مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت‌گزاری به نمازگزاران محترم حضور دارند:

• ارتباطات مردمی قوه قضائیه 

• دفتر پیشخوان دولت

• کمیته امداد امام خمینی(ره)

• شهرداری تهران

• مرکز ملی بهبود کسب و کار

مهد معارفی آدینه و کانون دانش‌آموزی در نماز جمعه تهران هر هفته میزبان کودکان و نوجوانان دختر و پسر در بخش های مختلف، قرآنی، علمی، مهارتی، بازی و سرگرمی هستند.

نمازگزاران هر هفته می‌توانند از فرصت مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه تهران استفاده کنند.

طبق معمول هفته‌های قبل نمازگزاران محترم بعد از نماز در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی راهپیمایی خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز