خبرگزاری کار ایران

دعوت رئیس کل دیوان محاسبات کشور از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۸۵۰

رئیس کل دیوان محاسبات کشور از عموم مردم برای حضور باشکوه در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، احمدرضا دستغیب طی پیامی از مردم شریف کشورمان جهت حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

«انتخابات باشکوه، راه تحول کشور است
حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)

انتخابات پراهمیت دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باردیگر مجالی برای تحقق اراده ملت در اداره کشور و فرصتی بی بدیل برای نمایش الگوی مردمسالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرده است.

چنانچه رهبری معظم و فرزانه انقلاب در دیدار هزاران نفر از رای اولی‌ها و جمعی از خانواده‌های شهدا تاکید کردند: مجلس قوی و پیشرفت کشور با انتخابات قوی و پرشور محقق خواهد شد.

بی شک؛ شرکت مردم در انتخابات، تجلی قدرت و اراده ملت ، تضمین‌کننده امنیت ملّی و زمینه‌ساز رفع مشکلات و پیشرفت ایران است.

ضمن ادای احترام به روح بلند شهدای انقلاب بزرگ اسلامی ملت ایران، از هموطنان عزیزم دعوت می کنم که مانند همه عرصه هایی که در طول حیات طیبه انقلاب با حضور و انتخاب آگاهانه‌شان برگ های زرینی به تاریخ پرافتخار ایران افزودند، روز جمعه با حضوری قوی و باشکوه پای صندوق های رای، دوستان نظام را دلشاد و دشمنان انقلاب را مایوس کنند.

خانواده بزرگ کارکنان دیوان محاسبات کشور نیز همچون سایر اقشار ملت تکلیف خود را در حضور حداکثری پای صندوق های رای می دانند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز