خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت:

امروز تالار وحدت به مکانی برای نشان دادن وحدت جامعه روشنفکر ایرانی تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۰۸۲

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضور امروز اهالی فرهنگ در خانه خودشان برای این است که جامعه هنری جزء جدایی ناپذیر از جامعه است و پیشگام همه اتفاقات بزرگ است انتخابات به سرنوشت کشور رقم خورده است این مهمترین پیام جامعه هنری به عنوان جزیی جدایی‌ناپذیر از جامعه ایرانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد مهدی اسماعیلی با حضور در جمع خبرنگاران در تالار وحدت گفت: امروز در یک روز بزرگ و حماسی دیگر مردم بار دیگر به صحنه آمدند و در حال خلق صحنه تاریخی مجددی هستند.

وی ادامه داد: از اصحاب هنر و رسانه تشکر می کنم اصحاب فرهنگ و هنر همیشه پیشتاز بودند. امروز تالار وحدت به مکانی برای نشان دادن وحدت جامعه روشنفکر ایرانی که پیشتاز این وحدت و انسجام است، تبدیل شده است.

وزیر ارشاد گفت: با این حرکت بزرگ و نمادین در برابر دوربین های داخلی و خارجی تالار وحدت یک عظمت بزرگ را به خود دید.

وی ادامه داد: از استاندار تهران و وزارت کشور تشکر و قدردانی کنیم و امیدواریم امروز را به یک روز وحدت آفرین و امیدافرین و انسجام ساز در تاریخ معاصر تبدیل کنیم و قدمی باشد برای ایرانی قوی.

اسماعیلی گفت: حضور امروز اهالی فرهنگ در خانه خودشان برای این است که جامعه هنری جزء جدایی ناپذیر از جامعه است و پیشگام بزرگ همه اتفاقات است انتخابات به سرنوشت کشور رقم خورده است این مهمترین پیام جامعه هنری به عنوان جزیی جدایی‌ناپذیر از جامعه ایرانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز