خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای نگهبان:

مشکل کمبود تعرفه نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۰۸

سخنگوی شورای نگهبان گفت: در ۴ حوزه انتخابیه‌ای که انتخابات به صورت الکترونیک برگزار می‌شود روند برگزاری انتخابات و اخذ آراء مردم بدون مشکل در حال انجام است. به لحاظ تعرفه هم در جایی مشکل کمبود تعرفه نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات از روند فعالیت این ستاد بازدید کرد.

عضو حقوق شورای نگهبان در جریان این بازدید طی سخنانی گفت: مجدداً خدمت مردم شریف ایران ایران سلام عرض می‌کنم، از ساعات ابتدایی آغاز رأی‌گیری شاهد حضور خوب مردم پای صندوق‌های رأی بودیم. طبیعتاً ممکن است در ادامه کار نیاز به برخی هماهنگی ها باشد که به حمدالله همه شعب مشغول اخذ رأی هستند.

وی ادامه داد: ما شاهد حضور مردم پای صندوق های رأی بودیم، حتی در برخی شعب ازدحام داشتیم که نشان دهنده حضور پیگیرانه مردم است اما در مجموع فرایند رأی‌گیری با روندی روان در حال انجام است. همینطور در ۴ حوزه انتخابیه‌ای که انتخابات به صورت الکترونیک برگزار می‌شود نیز روند برگزاری انتخابات و اخذ آراء مردم بدون مشکل در حال انجام است. به لحاظ تعرفه هم در جایی مشکل کمبود تعرفه نداریم.

طحان نظیف خاطرنشان کرد: گزارش هایی را در سامانه «مردم‌ناظر» داشتیم البته تخلف یا گزارش اثرگذاری تاکنون نبوده اما در عین حال همکاران با هماهنگی عزیزان در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در حال پیگیری موضوعات و موارد گزارش شده هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز