خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

شعب موظف اند در چارچوب قانون تا ساعت۱۲ شب میزبان رای‌دهندگان باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۳۲۶

استاندارقم گفت: در بازدیدهایی که از شعب اخذ رای داشته‌ایم مردم مشارکت چشم‌گیری درانتخابات دارند و استقبال آنان کم نظیر بوده است و شعب موظف هستند در چارچوب قوانین تا ساعت۱۲ شب میزبان رای‌دهندگان باشند.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد آقامیری در بازدید از روند برگزاری انتخابات در حوزه جعفرآباد اظهار داشت:‌ انتخابات یک نوع جشن ملی برای ما محسوب می‌شود و امروز روز پیروزی ما و شکست استکبار و ایادی‌شان است.

وی افزود: دشمنان با ابزارهای مختلف از ماه‌ها قبل تلاش کردند مردم را از آینده نظام مایوس کنند؛ اما آنان در بزنگاه‌ها به آن‌ها پاسخ‌ سخت داده و خواهند داد.

استاندارقم تصریح کرد: ما افتخار می‌کنیم که برای چنین ملتی خدمت رسانی می‌کنیم وآنان ولی‌نعمتان ما هستند.

وی تاکید کرد: امروز باتوجه به اینکه برای اولین بار درکشور، استان قم انتخابات را به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌کند؛ در دقایق اولیه صبح تلاطم‌هایی داشتیم که رفته به رفته حل شد و تا این ساعت هیچ مشکلی در برگزاری فرآیند انتخابات نداریم.

وی اظهار کرد: دربازدیدهایی که از شعب اخذ رای داشتیم مردم استقبال ویژه و کم نظیری را از صندوق‌های رای داشته و هر شعبه‌ای که می‌رویم صف‌های طولانی مردم را مشاهده می‌کنیم.

استاندار قم افرود: باتوجه به اعلام ستاد انتخابات کشور، ساعت ۱۸ رای‌گیری‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به پایان خواهد رسید اما باتوجه به استقبال مردم این زمان تمدید می‌شود.

آقامیری گفت: شعب موظف هستند در چارچوب قوانین تا ساعت۱۲ شب میزبان رای‌دهندگان باشند لذا شعب ما تا این ساعت در استان فعال خواهند بود.

وی افزود: همچنین شعب موظف هستند افرادی که داخل محوطه شعبه هستند چه بسا بعد از ساعت ۱۲ شب هم باشد باید به آنان خدمت‌رسانی کنند و توجه داشته باشند بعد از ساعت مذکور شخص جدیدی وارد مطلقا وارد شعبه نشود.

استاندار قم درپایان مطرح کرد: برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم تنها هدف ما مسئولین است لذا در این راستا همه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز