خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به ایلنا:

درباره حادثه جمعه زاهدان برای هر کسی که استانداری معرفی کرده خدمات را شروع کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۵۱۶

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره تعیین وضعیت کشته‌شدگان حادثه جمعه زاهدان، ابراز داشت: باید اول آنجا یک کمیته در استانداری با حضور مسئولین ذی ربط تشکیل شود و تشخیص دهند و به ما معرفی کنند، لذا هرکسی را معرفی کردند ما خدمات را شروع کردیم. عدد دقیق را یادم نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه این مجموعه در حوزه شفافیت و مبارزه با فساد، گفت: در راستای توسعه شفافیت و برنامه هایی که دولت با راه اندازی سامانه سوت زنی دنبال می‌کند؛  مشابه آن سامانه سوت زنی دولت، در بنیاد شهید هم راه اندازی شده که دربخش های مختلف بنیاد چه موسسات وابسته به بنیاد چه در حوزه خدماتی بنیاد اگر شهروندی یا جامعه هدف ما خطا یا فسادی مشاهده کرد، در آن سامانه بتواند گزارش دهد و اسناد و مدارک آن را بارگذاری کند و رسیدگی به آن سریع تر شود.

وی درخصوص آخرین وضعیت تصمیم گیری درخصوص شهدای حادثه تروریستی کرمان، عنوان کرد: شهدای کرمان همگی احراز شدند و خدماتشان هم شروع شده است، الحمدلله الان هم جانبازان عزیز کرمان هم شهدای گرانقدر همگی تشکیل پرونده شدند و شهید تلقی شدند و خدمات هم آغاز شدند. اخیرا یک نفر از عزیزانی که مجروحیت سختی داشت، یعنی دچار ضایعه نخاعی گردنی شده بود، به خیل شهدا اضافه شدند.

قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا پیرامون تعیین وضعیت کشته شدگان حادثه جمعه زاهدان، ابراز داشت: باید اول آنجا یک کمیته در استانداری با حضور مسئولین ذی ربط تشکیل شود و تشخیص دهند و به ما معرفی کنند، لذا هرکسی را معرفی کردند ما خدمات را شروع کردیم. عدد دقیق را یادم نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به فرارسیدن هفته شهید، گفت: روز ۲۲ اسفند روز شهید است و روزی است که حضرت امام دستور تشکیل بنیاد شهید را دادند و روز شهید نامگذاری شده است. به همین مناسبت هفته آینده به عنوان هفته شهید نامگذاری شد و به همین مناسبت هم یک نمایشگاهی از خدمات خادمان شهدا و خانواده شهدا در بنیاد شهید برپا شده که من از اصحاب رسانه دعوت می‌کنم ان‌شاءالله از این نمایشگاه بازدید داشته باشید و با تنوع خدمات بنیاد به خصوص در این دو سال و نیم آشنا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز