خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد در پاسخ به ایلنا:

حضور نمایندگان وزرات ارشاد در کنسرت علیرضا قربانی برای عرض خداقوت و عذرخواهی از مردم بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۵۴۰

وزیر ارشاد درباره حضور دو نماینده این وزارتخانه در کنسرت اصفهان علیرضا قربانی گفت: الحمدلله از دیشب اجرای آقای قربانی آغاز شده و همکاران من هم حضورشان در آنجا برای هم عرض خداقوت به همکاران فرهنگی در استان و اصحاب فرهنگ و هنر بود و هم چون یک شب اجرا به تعویق افتاده بود برای عذرخواهی از مردم و هماهنگی لازم بود آن موضوع هم جبران شود

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ما در اولین روز فروردین نمایشگاه بین اللملی قرآن را آغاز خواهیم کرد همه تمهیدات را فراهم کردیم که این نمایشگاه به بهترین نحو با حضور همه اقشار مردمی برگزار شود. به ویژه برای کودکان و نوجوانان بخش‌های جانبی را برای حفظ سوره‌های کوچک برای بچه ها آنها که بیشتر خانواده‌ها با آن‌ها انس دارند همکاران من آماده کردند یک پویش میلیونی ان‌شا‌الله برای آن راه خواهد افتاد در همه استان ها هم تلاش می کنیم در طول ماه مبارک چه از روزهای قبل که الان در برخی استان ها آغاز شده و چه تا انتها این موضوع را داشته باشیم.

وی افزود: سند موسیقی به حمدالله دیروز از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد که اتفاق بسیار اتفاق مبارکی برای حوزه هنری است. ۴۵ سال بود این حوزه قانون بالا دستی نداشت و سند به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و بسیار سند مترقی است و الان منتشر کردیم و در معرض استفاده همه عزیزان قرار دادیم. مصوبه شورای عالی درباره بنیاد پویانمایی را هم رئیس جمهور رسما دیروز ابلاغ کردند و این بنیاد زیر نظر وزیر ارشاد تشکیل خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همچنین شهر جهانی صنایع خلاق فرهنگی یک اتفاق مبارک در موضوع صنایع خلاق است که انشاالله با همکاری جهاد دانشگاهی معاونت علمی و فناوری این کار بزرگ جلو خواهد رفت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگرا ایلنا درباره اینکه چرا روز گذشته از طرف وی دو نماینده برای نظارت بر اجرای کنسرت علیرضا قبانی به اصفهان رفته بودند،‌ گفت: اولا باید از مردم عزیز و شهید پرور اصفهان تشکر کنم مردم اصفهان همیشه پیشتاز صحنه های بزرگ در انقلاب اسلامی بودند و ما سال گذشته بعد از سالیان سال مطالبه روز ۲۵ آبان را به نام روز روز حماسه ایثار اصفهان نامگذاری کردیم به دلیل همین ماهیت مکتب شهادت طلبانه ای که آنجا الحمدلله حاکم است.

اسماعیلی یادآور شد: در اصفهان دوستانمان درخواست اجرا داشتند یکبار هم قبلا این درخواست بود مجوز داده شده بود و در اجرا دچار یک ناهماهنگی شده بود و ما با دوستان خوبمان در وزارت کشور و با مدیران استان تعامل کردیم و الحمدلله از دیشب اجرای آقای قربانی آغاز شده و همکاران من هم حضورشان در آنجا برای هم عرض خداقوت به همکاران فرهنگی در استان و اصحاب فرهنگ و هنر بود و هم چون یک شب اجرا به تعویق افتاده بود برای عذرخواهی از مردم و هماهنگی لازم بود آن موضوع هم جبران شود جا دارد از همه کسانی که به فکر اعتلای فرهنگ و هنر کشور هستند تشکر کنم از مردم خوب اصفهان که خیلی شهر هنرپروی است و بزرگان ما در حوزه فرهنگ و هنر عمدتا از این آب و خاک هستند، از آنها و گروه اجرا تشکر می کنم که بسیار خوب و منطقی رفتار داشتند و از همکاران خودم در مدیریت استان هم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز