خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ خلبان هادیان:

شیعیان تشنه معارف ظهور و مهدویت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۰۹۹

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین اختتامیه دوره‌های مهدویت و نهج‌البلاغه آجا، با بیان اینکه شیعیان تشنه فرهنگ و معارف ظهور و مهدویت هستند، اظهار کرد: آشنایی با فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‍کند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، در آیین اختتامیه دوره‌های مهدویت و نهج‌البلاغه آجا که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: تحقق تمدن نوین اسلامی یکی از مهمترین گام‌های زمینه‌ سازی ظهور امام عصر (عج) است.

امیر سرتیپ هادیان با بیان اینکه شیعیان تشنه فرهنگ و معارف ظهور و مهدویت هستند، ادامه داد: در ساخت تمدن نوین اسلامی بی شک تأسی به فرهنگ انتظار و تمسک به کلام الله مجید و نهج البلاغه مهمترین دستاورد و چراغ راه ما است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه باید فرهنگ آمادگی برای ظهور امان عصر (عج) را در جامعه تقویت کنیم، افزود: ایران اسلامی پیشگام شکل گیری تمدن نوین اسلامی است و جبهه استکبار با جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال توقف و جلوگیری از شکل گیری آن است.

وی با بیان اینکه آشنایی با فرهنگ عاشورایی و معارف دفاع مقدس برای نسل جوان لازم و ضروری است، خاطرنشان کرد: آشنایی با فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس توطئه‍های دشمنان را خنثی می‍کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز