خبرگزاری کار ایران

کوثری در تذکر شفاهی:

افزایش ارز گردشگری مبنا و منطق ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۵۵۳

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: افزایش ارز گردشگری از ۵۰۰ دلار به هزار دلار استدلال و منطق ندارد و سود آن به جیب دلالان در بازار می‌رود.

به گزارش ایلنا، اسماعیل کوثری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۱ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر در اسفند ماه سال ۱۳۶۲ و ۱۳۶۳ و شهیدان همت، حمید و مهدی باکری گفت: از مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و مردم ایران برای حضور در انتخابات و اینکه مجدداً من را برای نمایندگی خود در مجلس دوازدهم انتخاب کردند، تشکر می‌کنم، امیدوارم بتوانم خدمتگزار این مردم عزیز و شهیدپرور باشم.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خطاب به مسئولین بانک مرکزی ادامه داد: بر چه اساسی ارز گردشگران و مسافران خارج از کشور را از مبلغ ۵۰۰ دلار به هزار دلار افزایش داده‌اید، این پول به دلال‌ها به اسم گردشگر داده شده که در این بازار بی‌در و پیکر به اسم مسافرت چندین میلیون تومان به جیب این افراد می‌رود. با چه استدلالی این کار را انجام داده‌اید؟ به این موضوع هر چه سریعتر رسیدگی کنید زیرا باید برای آن پاسخگو باشید.

وی با بیان اینکه جنایتکاران دروغگو، استکبار جهانی و صهیونیسم به مدت ۱۵۶ روز است که مردم مظلوم فلسطین و به ویژه غزه را به صورت بی‌رحمانه بمباران و قتل عام می‌کنند ، گفت: رئیس جمهور آمریکا برای مثلا از طریق هوا به مردم غزه کمک‌رسانی می‌کند تا به دنیا نشان دهد که دلسوز مردم غزه است اما از سوی دیگر کمک‌های نظامی بی‌وقفه خود را به رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز