خبرگزاری کار ایران

بیانیه حزب اعتدال و توسعه:

اساس ایدئولوژی و اصول حکمرانی رژیم غاصب بر «تروریسم» و اقدامات «جنون آمیز» بنیان شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۸۱۶

حزب اعتدال و توسعه در بیانیه‌ای تاکید کرد: کشتار بی رحمانه و کم نظیر و نسل کشی بیش از ۳۲ هزار نفر از مردم مظلوم غزه که اکثریت آنان را زنان و کودکان تشکیل می دهند و آواره ساختن بیش از ۲ میلیون نفر از مردم بی پناه فلسطین موجب مخالفت و انزجار افکار عمومی منطقه ای و جهانی و فشارهای داخلی علیه آن رژیم شده است .

به گزارش ایلنا، متن بیانیه حزب اعتدال و توسعه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ (توبه-22)

آنان که ایمان آوردند و هجرت گزیدند و در راه خدا با مال و جان خود به جهاد پرداختند در نزد خدا برترین درجه را دارند و آنان رستگارانند.

اقدام جنایتکارانه رژیم تبهکار و کودک کش صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که در ماه مبارک رمضان و مصادف با سالگرد مولی الموحدین حضرت علی (ع) این اسوه تقوا و عدالت صورت گرفت و منجر به شهادت جمعی از مستشاران نظامی از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی ، سردار محمد هادی حاج رحیمی گردید خشم و انزجار مردم مسلمان و آزاده ایران و جهان را نسبت به درنده خویی و نقض فاحش و مکرر مقررات بین المللی توسط این رژیم سفاک برانگیخت.

حمله تروریستی به یک مقر دیپلماتیک ، نقض آشکار منشور ملل متحد، قوانین بین‌الملل و اصل اساسی مصونیت اماکن دیپلماتیک و کنسولی است.

بدون شک بی پروایی این رژیم تبهکار و زیر پا نهادن تمامی معاهدات و مقررات بین المللی و کشتار مردم بی گناه که با حمایت های سیاسی ، نظامی و تبلیغاتی سردمداران دولت آمریکا و برخی از کشور های اروپایی به عنوان هژمونی استکباری و امپریالیسم معاصر صورت می گیرد صلح ، امنیت و ثبات نظام بین الملل را به شدت در مخاطره قرار داده است. کشتار بی رحمانه و کم نظیر و نسل کشی بیش از ۳۲ هزار نفر از مردم مظلوم غزه که اکثریت آنان را زنان و کودکان تشکیل می دهند و آواره ساختن بیش از ۲ میلیون نفر از مردم بی پناه فلسطین موجب مخالفت و انزجار افکار عمومی منطقه ای و جهانی و فشارهای داخلی علیه آن رژیم گردیده است .

لذا به منظور جبران شکست های پیاپی دربرابر ضربات کوبنده نیروهای مقاومت به اقدامات کوردلانه و جنون آمیز متوصل شده و تلاش می کند بر ناکامی های خود سرپوش بگذارد.

پر واضح است که اساس ایدئولوژی و اصول حکمرانی این رژیم غاصب بر «تروریسم» و اقدامات «جنون آمیز» بنیان شده و با عملیاتی سازی اقدامات قرون وسطایی پر تکرار عملاً به «ماشین کشتار و نسل کشی» مبدل گردیده اند.

حزب اعتدال و توسعه این تجاوز آشکار و دهشتناک را که به شهادت مظلومانه جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیپلماتهای کشورمان انجامید را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، خانواده معزز شهدا و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و ضمن محکوم نمودن این جنایت آشکار بین المللی ، از مسئولان نظام انتظار دارد با اتخاذ تدابیر هوشمندانه نسبت به طراحی و عملیاتی نمودن پاسخی درخور ، قاطع و بازدارنده در راستای حفظ امنیت و منافع کشور اقدام لازم صورت پذیرد.

وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیم

حزب اعتدال و توسعه

1403/01/15

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز