خبرگزاری کار ایران

دعوت خانه کارگر از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس؛

قدس و غزه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ منتظر شماست

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۰۴۰

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران همه مردم آزاده و انقلابی ایران بویژه کارگران سختکوش را به شرکت وسیع و پرشور در این مراسم تاثیرگذار در همه شهرهای کشور فرا خواند و تاکید کرد: قدس و غزه در نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ منتظر شماست .

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‌ نَصْرِهِمْ لَقَدیرٌ (۳۹)

به آنها که جنگ تحمیل شده، اجازۀ جهاد داده شد؛ زیرا به آنان ظلم شده. بی‌شک خداوند بر یاری آنان تواناست.

الَّذینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلاَّ أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَ لَوْ لا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوامِعُ وَ بِیَعٌ وَ صَلَواتٌ وَ مَساجِدُ یُذْکَرُ فیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثیراً وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ (۴۰)

همانان که به‌ناحق از سرزمین خود اخراج شدند، فقط به‌خاطرِ اینکه می‌گفتند پروردگار ما خداست. اگر خداوند بعضی مردم را با بعضی دیگر دفع نمی‌کرد، دیرها، کلیساها، کنشت‌ها و مساجدی که نام خدا در آن بسیار برده می‌شود، ویران می‌گشت. خداوند به کسانی که او را یاری دهند، یاری می‌رساند. خدا قوی و عزیز است.

(سوره حج آیات ۳۹ و ۴۰)

آنچه که امروز در غزه با رشادت اعضای مجاهد جنبش مقاومت اسلامی حماس و جوانان رشید فلسطینی شاهدیم ، دفاع مشروع نام دارد که بنیان آن بر پایه این آیه مبارکه از سوره حج بنا شده است.

در تاریخ معاصر ما لکه ننگ بر پیشانی نظام بین الملل و طرفداران حقوق بشرِ ریاکارانه ، منحصر به اخراج و بیرون راندن مردم فلسطین از سرزمین های خود نیست بلکه امروز همه جهان شاهد کشتار بیوقفه وسیع فرزندان کوچک و بزرگ کسانی هستند که یکبار از سرزمین های خود به حاشیه رانده شدند و اکنون نیز با وجود پیمان های متعدد، این رژیم اشغالگر بر بنیاد عهدشکنی استوار بوده و لذا شاهد انواع ظلم و تعدّی و سبعانه ترین کشتارها و جنایات بوده ایم .

امروز بر اساس آنچه در این چند ماه از قتل عام و نسل کشی ددمنشانه این رژیم آپارتاید مشاهده میشود میتوان بصراحت گفت که چنانچه قدرت هیتلر و نظام نازی را داشتند ، همه مسلمانان و مسیحیان را یکجا سلاخی میکردند.

سران این رژیم در سایه سکوت غرب آنقدر گستاخ شده اند که از کشتار کودکان مظلوم و حتی امدادرسانان بین المللی پروایی ندارند.

متاسفانه کمافی السابق ده ها اجلاس و نشست بین المللی نیز حاصلی جز چند بیانیه ی بی اثر نداشته است و هر روز ماشین کشتار جنگی اشغالگران قدس دست به کشتارهایی مهیب و بی بدیلی می زند که هیچ شباهتی حتی با جنگ ها و کشتارهای دوره معاصر ندارد .

ملت بزرگ ایران!

روز جهانی قدس نقطه عطفی است برای حضور فراگیر در راهپیمایی های این مناسبت بیدار کننده که می تواند اتحاد مسلمانان را در جهان به نمایش بگذارد و ان شاء ا...سبب وحشت و عقب نشینی غاصبان گردد.

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران همه مردم آزاده و انقلابی کشور عزیزمان بویژه کارگران سختکوش را به شرکت وسیع و پرشور در این مراسم تاثیر گذار در همه شهرهای کشور فرا می خواند.

قدس و غزه در نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ منتظر شماست .

به امید پیروزی مردم غزه و توقف کشتار مردم مظلوم فلسطین.

زنده باد فلسطین!

 سربلند و برافراشته باد پرچم فتح قدس و مسجدالاقصی!

روابط عمومی خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز