خبرگزاری کار ایران

رضا نصری:

برای ارائه سیگنال مثبت به بازار، سیاست خارجی را با محوریت اقتصاد و توسعه بازتعریف کنید!

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۱۹۷

تحلیل‌گر مسائل حوزه سیاست خارجی نوشت: می‌خواهید به بازار سیگنال مثبت دهید؟ می‌خواهید انتظارات تورمی را مدیریت کنید؟ می‌خواهید به جامعه و کارآفرین و نسل جوان امید ببخشید؟ سیاست خارجی را با محوریت اقتصاد و توسعه بازتعریف کنید!»

به گزارش ایلنا، رضا نصری تحلیل‌گر مسائل حوزه سیاست خارجی در شبکه اجتماعی خود نوشت:

«منطقه در دوران گذار است و دوران گذار فرصتی است برای سامان بخشیدن به روابط کشور و قرار گرفتن در جایگاهی که بیش‌ترین منافع را پی دارد. این فرصتی است برای اتخاذ یک رویکرد توسعه‌محور به مناسبات کشور با منطقه و جهان و خروج از این تنگنای اقتصادی که به بزرگ‌ترین چالش ملی تبدیل شده.

دو راه در پیش است؛ یا دست و پای سیاست خارجی را در قل و زنجیرِ شعار ببندیم و شکل گرفتن نظم جدید منطقه را به نظاره بنشینیم؛ یا در شکل دادن به این نظم عاملیت داشته باشیم و برای تامین حداکثری منافع اقتصادی و امنیتی کشور وارد گود شویم.

می‌خواهید به بازار سیگنال مثبت دهید؟ می‌خواهید انتظارات تورمی را مدیریت کنید؟ می‌خواهید به جامعه و کارآفرین و نسل جوان امید ببخشید؟ سیاست خارجی را با محوریت اقتصاد و توسعه بازتعریف کنید!»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز