خبرگزاری کار ایران

تشکیل پرونده قضایی برای اختلاس ۲ میلیون دلاری در مجتمع بندری امام خمینی (ره)

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۳۱۷

بر اساس اعلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر امام خمینی در استان خوزستان پرونده قضایی برای اختلاس در مجتمع بندری امام خمینی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر امام خمینی در استان خوزستان از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با موضوع اختلاس صورت گرفته در مجتمع بندری این شهرستان خبر داد. 

محمدرضا جعفری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر امام خمینی، گفت: به دنبال گزارش اداره بنادر و کشتیرانی استان خوزستان از اختلاس صورت گرفته در مجتمع بندری امام خمینی (ره)، پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات مقدماتی آغاز شد. 

روز گذشته صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به سوال ایلنا درباره اختلاس دو میلیون دلاری و نحوه خروج آن از اداره بندر امام اظهار داشت: در ابتدا بابت این تخلف از مردم عزیز عذرخواهی می‌کنم و تمام توان ما و همچنین قوه قضایی این است که بتوانیم مبلغ را برگردانیم.

وی ادامه داد: شخصی به نام «آرش اشتری» کارشناس واحد مالی یکی از بنادر تابعه استان خوزستان به شکل شیادانه ١٠٨ میلیارد تومان را جا به جا کرد که به سرعت با همکاری سپاه و اطلاعات کشف شد و درحال ردیابی هستیم و همت این است که این مبلغ برگردد.

وی افزود: تحقیقات و اقدامات لازم برای شناسایی عوامل مرتبط با متهم و دخیل در پرونده ادامه دارد و با متخلفین در این پرونده طبق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز