خبرگزاری کار ایران

جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی:

عملیات «وعده صادق» به دشمنان درس عبرت داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۵۱۶

جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای در حمایت از عملیات «وعده صادق» تاکید کرد که این عملیات درس عبرتی به دشمنان ملت ایران خصوصاً استکبار جهانی داد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 قوله تعالی: مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ (الفتح، ۲۹)

محمّد(ص) فرستاده خداست؛ و کسانی که با او هستند در برابر کفار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربانند.

بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی عملیات ترکیبی و غرورآفرین «وعده صادق» و در پاسخی مقتدرانه به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق که به شهادت برخی از مستشاران نظامی کشورمان انجامید ، مراکز نظامی و مواضع این رژیم غاصب در سرزمین‌های اشغالی را با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد هدف قرار داد و خسارت‌های قابل‌توجهی به تجهیزات و تأسیسات صهیونیست‌ها وارد نمود.

اقدام به‌موقع نیروهای مسلح کشورمان که شجاعت و اقتدار سربازان اسلام در مقابله با دشمنان ملت ایران را بار دیگر به نمایش گذاشت، به فضل الهی در لبیک به فرمان حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا(دامت برکاته) و با همت و غیرت جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرانجام رسید و دل مردم غیور ایران و ستمدیدگان و مسلمانان جهان را سرشار از شادی و غرور کرد.

حمله به پایگاه‌های نظامی رژیم اشغالگر قدس که با رمز مقدس «یا رسول الله» و در راستای اعمال حق ذاتی و مشروع دفاع از تمامیت ارضی کشور و بر اساس مفاد منشور سازمان ملل متحد صورت گرفت، درس عبرتی به دشمنان ملت ایران خصوصاً استکبار جهانی داد و ثابت کرد ، اگر دشمن در گستاخی‌های خود از خطوط قرمز نظام اسلامی عبور کند، با پاسخ قاطع و کوبنده‌ای مواجه خواهد شد.

جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی ضمن اعلام حمایت قاطع از اقدام افتخارآفرین و غرورانگیز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله به مواضع دشمن صهیونیستی، بار دیگر بر آمادگی کامل دلدادگان راه امام(ره) و شهدا برای پیگیری اهداف والای انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار جهانی و توطئه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب تأکید می‌کند.

 جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی از همه ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان می‌خواهد با اتحاد و همبستگی و در کنار ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی را طرد و منزوی کنند تا ان شاءالله روزی فرا رسد که به برکت خون شهدا ، آرمان آزادی قدس شریف محقق گردد و پرچم رفیع اسلام بر فراز مسجدالاقصی به اهتزاز درآید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز