خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به امیر حیدری

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۶۴۳

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیامی، بیست و نهم فروردین، روز ارتش و گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی را به امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ کیومرث حیدری

فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

بیست و نهم فروردین که با اقدام هوشمندانه و تدبیرسرنوشت‌ساز بنیانگذارکبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در حمایت از ارتش به نام «روز ارتش» نامگذاری شد، یادآور حماسه آفرینی‍های کارکنان غیور و ولایتمدار نیروی زمینی قهرمان دردفاع از انقلاب اسلامی، مبارزه با توطئه های ضد انقلاب و نیز ایستادگی درمقابل دشمن تا بن دندان مسلح بعثی در ۸ سال دفاع مقدس است.

ساخت تجهیزات مورد نیاز در حوزه‍های بالگردی، زرهی، ترابری و سلاح‍های های مورد نیاز همراه با  تغییرات ساختاری که در نیروی زمینی ارتش انجام شده است، این نیروی محوری را به نیرویی با تحرک بالا تبدیل کرده‍است که  آمادگی  مقابله با تهدیدات را با تکیه برکارکنان متعهد و ولایی خود دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان نیروی زمینی، فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را به آن فرمانده ولایی و کارکنان غیور نیروی زمینی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیق روزافزون‍تان را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری‌های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

عباس محمدحسنی

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز