خبرگزاری کار ایران

جوکار در گفت‌وگو با ایلنا:

عملیات «وعده صادق» منجر به افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت وحدت ملی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۶۴۹

رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: یکی از پیامدهای ارزشمند عملیات وعده صادق افزایش سرمایه اجتماعی در درون کشور برای نظام بود، ملاحظه کردید که در داخل کشور ما آحاد مردم از اقوام و اقشار و ادیان مختلف از انجام این عملیات خوشحال بودند.

محمدصالح جوکار رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص انجام عملیات «وعده صادق» و واکنش احتمالی به هرگونه خطای مجدد از سوی رژیم صهونیستی، گفت: این حمله در پاسخ به گستاخی‌ها و جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی انجام داد و حمله‌ای که به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق انجام شد و تعدادی از مستشاران کشورمان را به شهادت رساند، دفاع مشروع براساس منشور سازمان ملل حق جمهوری اسلامی بود.

وی ادامه داد: در آن زمان هم شاهد این بودیم که متاسفانه نهادها و سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل این حمله را محکوم نکردند و این گستاخی احتمالا در آینده هم تکرار می‌شود، لذا در عملیات محدودی که طراحی شد و به صورت محدود اجرا شد علیرغم ایجاد سپر دفاعی در مقابل موشک ها توسط رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس، فرانسه و همچنین برخی کشورهای منطقه با هوشمندی و ابتکاری که سلحشوران ما به خرج دادند به حمدلله اهداف مورد نظر در سرزمین های اشغالی مورد اصابت موشک ها قرار گرفت.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: عملیات وعده صادق یک عملیات موفقیت آمیز بود که هم خوشحالی ملت ایران و هم امت اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه را در پی داشت که این مردم طی ۶-۷ ماه اخیر زیر بمباران های شدید قرار گرفته بودند، الان خوشحال شدند که دست بالاتری با عنایت خداوند متعال چنین عملیاتی انجام داد.

رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها درخصوص دستاوردهای داخلی این عملیات ابراز داشت: این عملیات دستاوردها و فواید زیادی داشت اما از جمله مهمترین آن‌ها را می‌توان بیش از هر چیز نمایشی از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی برشمرد، قدرت بازدارندگی در مقابل کسانی که تهدیداتی علیه منافع ملی کشور ما داشته باشند با پاسخ محکم نشان داده خواهد شد. دومین دستاورد هم تنبیه و مجازات هرگونه تجاوز بود و اینکه ما تجاوز را بی پاسخ نمی‌گذاریم.

وی افزود: سومین نکته که اتفاق ارزشمندی هم بود افزایش سرمایه اجتماعی در درون کشور برای نظام بود، ملاحظه کردید که در داخل کشور آحاد مردم از اقوام و اقشار و ادیان مختلف از انجام این عملیات خوشحال بودند و این نشان می‌دهد که عملیات وعده صادق توانسته منجر به ارتقاء سطح وحدت ملی شود.

جوکار در پاسخ به سوالی درخصوص ادعاهای مقامات صهیونیستی مبنی بر برنامه‌ریزی برای پاسخ به عملیات انجام شده از سوی ایران، گفت: سران جنایتکار رژیم صهیونیستی مطمئن باشند که اگر بخواهند دست از پا خطا کنند و اشتباهی را مرتکب شوند حتما پاسخ شدید تر و پشیمان‌کننده دریافت خواهند کرد. نیروهای مسلح ما آمادگی کامل دارند تا به هر گونه جسارت و تعدی به خاک کشورمان پاسخی کوبنده بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز