خبرگزاری کار ایران

نوروزی در تذکری:

برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باید سالن‌های ورزشی احداث کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۵۲۳

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه پروژه‌های ورزشی غیر فعال مانده و باید فعال شود امروز ما در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باید سالن‌های ورزشی زیادی را احداث کنیم تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: روز تاسیس سپاه پاسداران را به دلاورمردان سپاه در سراسر کشور تبریک عرض می‌کنیم.

وی ضمن تذکر به وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: آقای بذرپاش تصادفات در عید نوروز بالغ بر ۵۰۰ نفر و عید فطر بالغ بر ۱۰۱ نفر را به کشتن داد. در حال حاضر تقاطع علی آباد کتول به آزادشهر و چندین محور، مشکلاتی دارد.

وی با بیان اینکه آقای خادمی فعالیت‌ها در این بخش را رها کرده است، ادامه داد: انتظار داریم این مسئول پای کار آمده و عهده‌دار ماموریت‌های خود باشد.

نوروزی در تذکر دیگری به وزیر کشور ادامه داد: آقای سلیمی در حوزه ماشین آلات شهرداری عادلانه برخورد نمی‌کند ضمن ارادتی که به وزیر کشور داریم باید بگوییم نحوه توزیع ماشین آلات شهرداری در سراسر کشور و در استان محروم و شهرستان علی آباد کتول مناسب نیست.

نوروزی در تذکر دیگری به وزیر ورزش گفت: متاسفانه پروژه‌های ورزشی غیر فعال مانده و باید فعال شود امروز ما در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باید سالن‌های ورزشی زیادی را احداث کنیم تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

نوروزی در تذکر دیگری به وزیر ارشاد، بیان کرد: آقای وزیر در سفر رئیس جمهور به ما قول دادند که شهرستان علی آباد کتول را مجهز به مجتمع فرهنگی و هنری کنند.

وی در تذکر دیگری به وزیر نفت گفت: ضرورت دارد تا وزیر نفت در توزیع اعتبارات مسئولیت اجتماعی، استان مظلوم گلستان‌که قطب کشاورزی است را مد نظر قرار دهند، ما بارها به وزیر نفت تذکر دادیم که به ویژه استان گلستان را ببیند و این استان نیاز به حمایت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز