خبرگزاری کار ایران

محمودوند در تذکری خطاب به رئیس جمهور:

اظهارات معاون شما علیه بنده بیشتر شبیه شب‌نامه بود تا بیانیه رسمی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۵۳۳

نماینده مردم خرم آباد در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: بیانیه رسمی معاون شما علیه بنده با هیچ معیار شرعی و قانونی همخوانی ندارد و بعد از نظر شورای نگهبان و به احترام بزرگان این نهاد بنده هیچ اعتراضی نداشتم، حال معاون پارلمانی شما طی بیانیه‌ای سراسر دروغ که بیشتر به شب‌نامه شبیه است تا بیانیه رسمی یک دولت علیه بنده اقدام به تخریب و فرافکنی کرده است.

به گزارش ایلنا، مرتضی محمودوند در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: اگر عملیات پیروزمندانه سپاه پاسداران به شما هیچ آسیبی نرساند چرا ناراحتید و تهدید غیرمتعارف به سلاح هسته‌ای می‌کنید؛ مقابله به مثل در شریعت و قرآن ما را فراموش نکنید.

نماینده مردم خرم آباد و چگینی در مجلس خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: بیانیه رسمی معاون شما علیه بنده با هیچ معیار شرعی و قانونی همخوانی ندارد و بعد از نظر شورای نگهبان و به احترام بزرگان این نهاد بنده هیچ اعتراضی نداشتم، حال معاون پارلمانی شما طی بیانیه‌ای سراسر دروغ که بیشتر به شب‌نامه شبیه است تا بیانیه رسمی یک دولت علیه بنده اقدام به تخریب و فرافکنی کرده است.

وی افزود: حضور بی‌نظیر مردم خرم‌آباد در انتخابات به ویژه در همایش‌ این سرباز فدائی بزرگترین مدرک تخلف ایادی شما در عدم ارائه آرای صحیح مردم مظلوم خرم آباد بود؛ اگر رئیس جمهور باور ندارد تا مردم زحمت دهیم و از آنها بخواهیم بار دیگر شرکت کنند تا تخلف مشخص شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز