خبرگزاری کار ایران

نقدعلی در تذکری:

نشست ویژه ای در مجلس برای بررسی مباحث ارزی و معیشتی برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۰۰۶

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس درخواست کرد که نشست ویژه ای در مجلس برای بررسی مباحث ارزی و معیشتی برگزار شود.

به گزارش ایلنا، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی ها تشکر کرد و گفت: ضروری است نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم، ادامه داد: همچنین می طلبد رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهادهای امنیتی و بسیج و مردم شود؛ نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد و در این رابطه از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و امیدواریم با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

 وی با انتقاد از اینکه مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می کند و گمان می کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن ها نداریم، افزود: نیاز است در جلسه ویژه ای به بررسی این مشکلات و یا زمان سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه را به بررسی مباحث معیشتی و ارزی بپردازیم.

نقدعلی ادامه داد: این نشست ویژه ضروری است برگزار شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم و در این نشست ساز وکاری را برای اصلاح وضعیت معیشتی مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز