خبرگزاری کار ایران

صالحی در جمع خبرنگاران:

ایران و مقاومت هیچ ترسی از رژیم صهیونیستی ندارند

کد خبر : ۱۵۳۱۵۲

دور هم جمع شدن مسلمانان و بررسی آلام و چالش‌های موجود در مقابل امت اسلامی و شناسایی مشکلات و حل آنها سبب زمینه تقویت وحدت می‌شود. / بهتر است که یک کانال تلویزیونی و رادیویی برای چنین بحث‌هایی راه‌اندازی شود تا جمع کثیری از مسلمان از این گفت‌وگوها مطلع شوند.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایران و مقاومت هیچ ترسی از رژیم صهیونیستی ندارند و این رژیم نیز جرأت این کار را نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، علی اکبر ولایتی رئیس سازمان انرژی اتمی عصر امروز در حاشیه همایش «نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت اسلامی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دور هم جمع شدن مسلمانان و بررسی آلام و چالش‌های موجود در مقابل امت اسلامی و شناسایی مشکلات و حل آنها سبب زمینه تقویت وحدت می‌شود.

وی افزود: در این همایش قریب به شش نشست چالشی و هندسی در جهان مورد ارزیابی قرار گرفت و بررسی شد که امت اسلامی در چه جایگاهی قرار دارد و چه راه حل‌هایی برای برون‌رفت از این چالش‌ها برای ارتقای امت اسلامی وجود خواهد داشت.

رئیس سازمان انرژی اتمی پیشنهاد داد: بهتر است که یک کانال تلویزیونی و رادیویی برای چنین بحث‌هایی راه‌اندازی شود تا جمع کثیری از مسلمان از این گفت‌وگوها مطلع شوند.

صالحی در پاسخ به این پرسش که رژیم صهیونیستی ایران را تهدید به حمله نظامی کرده است، گفت: ایران و مقاومت هیچ ترسی از رژیم صهیونیستی ندارند و البته رژیم صهیونیستی نیز جرأت چنین کارهایی را نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز