خبرگزاری کار ایران

بهروز نعمتی در تذکری شفاهی:

شهرستان اسد آباد فاقد حداقل امکانات بهداشتی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۴۳

در آخرین انتخاباتی که در کشور برگزار شده است بالغ بر ۷۴ در صد مردم شریف ایران در پای صندوق رای حضور پیدا کردند اما باید پرسید در همین مجموعه‌ای که چنین قطعنامه‌هایی صادر می‌کنند چند در صد از مردم آن کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از نبود امکانات بهداشتی در این شهرستان انتقاد کرد و خواستار توجه بیشتر وزارت بهداشت به این منطقه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا بهروز نعمتی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی طی سخنانی در واکنش به قطعنامه پارلمان اروپا خاطر نشان کرد: در آخرین انتخاباتی که در کشور برگزار شده است بالغ بر ۷۴ در صد مردم شریف ایران در پای صندوق رای حضور پیدا کردند اما باید پرسید در همین مجموعه‌ای که چنین قطعنامه‌هایی صادر می‌کنند چند در صد از مردم آن کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

نماینده مردم اسد آباد همچنین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار رفع مشکلات استان همدان خصوصاً مشکل زیر گذر روستای باد خوره شد.

نعمتی در تذکری دیگر به وزیر بهداشت و درمان گفت: متاسفانه در شهرستان اسد آباد حداقل های بهداشتی و جود ندارد و حتی حداقل امکاناتی که بتوان بیماران را به صورت سرپایی معالجه کرد در استان و شهرستان وجود ندارد.

وی در پایان به تذکری به وزیر نیرو در خصوص بحران کم آبی در شهرستان اسد آباد هشدار داد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز