خبرگزاری کار ایران

رییس مجلس شورای اسلامی:

دولت نواقص اجرای اصل ۴۴ را رفع کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۸۰۵

اگر می خواهیم دولت چابک و فعال باشد باید نکات گزارش کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه سهم دولت در اقتصاد طی سال های اخیر افزایش یافته است گفت: رفع نواقص اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی نکته مهمی است که دولت باید به آن توجه کند و این نواقص را نیز رفع کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لاریجانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بعد از قرائت گزارش کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی درباره میزان تحقق اهداف سیاست های کلی و نحوه اجرای این قانون ضمن تشکر از ارائه این گزارش گفت: کمیسیون ویژه گزارش دقیق و روشنی از روند امور ارائه کرد و نقایص واگذاری ها را به خوبی نشان داد.

نماینده مردم قم با تاکید بر اینکه با توجه به حجم شرکت های دولتی و سهم دولت در اقتصاد طی سال های اخیر باید اصل ۴۴ قانون اساسی اجرا می شد و سهم دولت نیز کاهش می یافت، گفت: متأسفانه سهم دولت گسترش پیدا کرده به طوری که برخی از نهادهایی که به بخش خصوصی واگذار شد به درستی فعالیت نکرد.

لاریجانی افزود: رفع نواقص اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی نکته مهمی است که دولت باید به آن توجه کند و این نواقص را نیز رفع کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم تأکید کرد: اگر می خواهیم دولت چابک و فعال باشد باید نکات گزارش کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از کمیسیون ویژه تولید ملی درخواست می کنم طی مدت زمانی یک سال آینده مجدد گزارشی از عملکرد دولت درباره میزان تحقق اهداف سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی اعلام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز